Domina ir TX200. Gal kas domėjosi/bandė, ar TX200 nuo TX200HC ar yra koks skirtumas apart ilgio? HC trumpas vamzdukas, įdomu kaip tai įtakoja greičio stabilumą...
Skirtumas yra.
Dėl ilgesnio vamzdžio, MK3 svorio centras / balansas labiau link vamzdžio.
Dėl trumpesnės užtaisymo svirties, HC užtaisymas kiek sunkesnis.
HC sunkesnį užtaisymą AA sprendžia pastorinta rankena.
Greičio stabilumas abiejų yra geras, jį labiausiai įtakoja sandarumas / laisvumai / kompresoriaus darbas / kulkos.
Dėl trumpesnio vamzdžio, HC kiek garsesnis - AA tai sprendžia didesniu integruotu moderatorium.
Žemesnio ūgio žmonėms verčiau rinktis HC, nes MK3 - irklas.
Aukštiems - pagal balanso patogumą.
HC geriau telpa į mažesnį dėklą, mažesnę bagažinę.
HC balansas man geresnis. MK3 balansas man kiek per toli į priekį.
MK3 dėl savo ilgio vos kiek stabilesnis, lėčiau makaluoja.
Buožės irgi šiek tiek skiriasi.
TX ardymas yra kelis kartus geresnis nei HW97.
Kompresorius gana didelis - sportinę energetiką generuoja visiškai lengvai.
Turi prabangų bėgį optikos tvirtinimui.
Palyginimui - HW ardosi sudėtingai, energijos pertekliaus neturi (idealiai veikia prie vos kiek mažesnės energijos), tenka rūpintis tinkamu optikos tvirtinimu.
Tai nereiškia, kad jis blogas - balansas puikus, veikia gerai - tik yra keli niuansai.