Normlios aparaturos turi proporcinga valdyma. Tai reiskia kad nera tik on off, bet yra ir labai on ir vos vos on. Na kaip ir Jusu tikroje masinoje.
Kiekvienas kanalas yra tai ant ko galima sukabinti ka nors judancio ar besikeiciancio. PVZ turim du kanalus. Darom masina. Reiskia ant vieno kanalo kabinam gaza. Ir sakom - kai gazo rankenele pulte yra per vyduri, masina stovi vietoje. Kuo labiau atlenkiam gazo rankenele i preki tuo greiciau masina vaziuoja i preki. Lenkiam rankena atgal, masina greiteja atbuliniu. Ant antro kanalo pakabima servo mechanizma - tokia dezute su svirtimi. Serva prijungiam prie ratu posukio mechanikos. Kuo labiau atlauziam vaira arba kita rankelene(prklauso nuo pulto, bet is esmes mes tik sukam potenciometra) i desine ar i kaire, tuo labiau pasisuka ratai.
Lektuvuose ir sraigtasparniose reikia daugiau kanalu.
Lektuvui minimumas 2 kanalai.
Auksti galiu reguliuoti gazu, posuki posukiu vairu. Bet geriau tureti bent tris: Gazas, aukscio vairas, eleronai arba posukio vairas pasirinktinai.
Jei trumpai kiekvienas kanalas yra koks nors valdymo irenginys: servas, variklio greicio reguliatorius arba kita sudetinga elektronika. Turi mazai kanalu, gali labai nedaug ka valdyti.