Ar traukia ar ne paklauskim Liovos. Liova- pasakyk!
Sedejau kaip keleivis Audriaus mazdoje, kai Audrius myne dugna. Panasu, kad mano 1.3 toyota eina pastebimai geriau.
Pirmines akivaizdzios bedos su varikliu ten dvi:
1. Variklio kompas nemato Liambda daviklio signalo - nei ant benzo, nei ant duju. Signalinis liambda zondo laidas ties duju kompu nenukirptas - tiesiog padaryta atsaka i duju kompa, ir tiek. Ar kur nors nutrukes liambda daviklio laidas, ar kompo liambda iejimas sugedes - dar nezinau.
2. Variklio kompas nemato VSS signalo. Greiciu dezeje VSS daviklio nera. Ar is viso sis modelis eina be VSS, ar masinos greiti pasiima is ABS sistemos - dar neissiaiskinau. Gal kas zinote?
Degimo kampas ankstinasi (benzo kompas ir stroboskopas tai itikinamai parodo). Max 40 laipsniu ankstinimas man neatrodo logiskas, bet toks jis buna ne visada, o ant laisvu apsuku buna visai normalus - keli laipsniai.
(
!) Labai gali buti, kad traukos nera ir del oro trukumo. Testinio vaziavimo metu MAF rode max 62.6 g/s.
Esant teisingam misinio riebumui, toks oro kiekis turetu pagaminti 62.6g/s * 1.25 = 78AG. Galima gincytis - teisinga Ciapajevo konstanta yra 1.2 ar 1.3, bet akivaizdu, kad gamykliniu 115AG is tokio oro kiekio nebus. Palyginimui - mano 1.3 toyota teoriskai turi 85AG
Ciapajevo konstanta paemiau is cia:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5495257-hp-MAF(g-s)-correspondence&p=74561181ir dar pasitikrinau cia:
http://audisrs.com/archive/how-accurate-is-a-maf-based-power-reading__o_t__t_13526.htmlLogiskai galimos oro trukumo priezastys:
a) uzsikimses oro filtras;
b) dujininku isdaigos isiurbimo sistemoje;
c) neuzsidarantis EGR;
d) uzsikimsusi ismetimo sistema.
Testinio vaziavimo logas:
Isiurbiamo oro temperatura tokia galejo buti is tikro - vel del dujininku isdaigu, nes oras imamas vos ne nuo ismetimo kolektoriaus. Varikliui pastovejus kuri laika, daviklis atvesta ir pradeda rodyti zemesne temperatura.
Del galiniu stabdziu - variantai 2:
a) stabdziu stiprintuvas su visais reguliatoriais nepaduoda reikiamo slegio i gala;
b) blogai veikia galiniu stabdziu mechanika (ka Audrius kategoriskai atmeta).
Jei butu po ranka auksto slegio manometras, pajungtas prie daikto, panasaus i nuorinimo zaglushke, butu galima viena is prielaidu atmesti ir be dvasininko pagalbos
Nu arba vamzdukus pabandymui sukeist, kaip Alfa siulo.
P.S. Audriau, o stabdziu skysti 100% visa pakeitei ir vamzdeliuose - kol pro nuorinimo zaglushkes pradejo skaidrus skystis eiti? Man teko matyti, kaip is stabdziu vamzdelio lenda kazkas panasaus i solidola...
Beje, nuorinimas sioje vietoje yra YPAC svarbus. Po visu remontu mano masina stabde prastai, kol nepadariau visko pagal sia instrukcija:
Source:
http://www.land-cruiser.ru/index.php?app=forums&module=forums§ion=attach&tid=58676http://www.land-cruiser.ru/index.php?showtopic=39538P.S.2 Pabandziau ivertinti, kiek oro ir kuro turetu vartoti variklis, generuojantis apie 115AG.
Oro suvartojimas: 115AG / 1.25 = 92g/s oro per MAF.
Kuro suvartojimo ir AFR teorija:
a) skubantiems:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ideal-stoichiometry.jpgb) megstantiems skaityti:
http://autospeed.com/cms/title_Tuning-AirFuel-Ratios/A_1595/article.htmlKuro suvartojimas 92g/s oro srautui:
a) riebus misinys, max power, AFR=12.6:1, lambda=0.86:
92g/s oro / 12.6AFR = 7.3g/s benzino = 26.285kg/h benzino = 35.047l/h benzino (jei 1L benzino = 0.75kg);
b) optimalus misinys, AFR=14.7:1, lambda=1:
92g/s oro / 14.7AFR = 6.26g/s benzino = 22.53 kg/h benzino = 30.04l/h benzino;
c) ekonomiskai liesas misinys, AFR=15.4:1, lambda=1.05:
92g/s oro / 15.4AFR = 5.97g/s benzino = 21.5 kg/h benzino = 28.68l/h benzino.
Akivaizdu, kad a) atveju variklis tures daugiau galios, nei c) atveju, nes atramos taskas buvo 92 g/s oro suvartojimas, ir pagal oro suvartojima suskaiciuotas kuro suvartojimas riebiam/ normliam / liesam misiniams.
Isvada viena - Audriaus kompas rodo kur kas mazesni ir kuro, ir oro suvartojima, todel nieko keisto, kad norimo arkliu kiekio tame variklyje nera.
Rasytojas liova