Su Naujais metais!
Tęsdamas temą papasakosiu apie mazdos variklio paskirstymo velenus. Vizualiai jie vienodi. Pamatavau bendrą kumštelių aukštį- abiejuose po 43 mm. Ant abiejų markiravimas FS D7. Pasukinėjęs radau ir skirtingus užrašus IN ir EX. Vadinasi jie skirtingi. Kaip ir priklauso IN velenas yra prie oro ir degalų padavimo kolektoriaus, o EX prie išmetimo. Vienu žodžiu, su velenais pas mano mazdą viskas gerai, nesumaišyti. Tik netraukia...
Jei abu velenai FSD7, tai tokia velenu komplektacija atitinka FS-DE varikli.
Apie FS-DE varikli raso stai ka:
2.0 liter engine
Type: FS-DE
Displacement: 1991 cc
Cylinders: 4
Valvetrain: DOHC 16 valve, direct shim over tappet actuation, timing belt
Horsepower: 130hp @ 6000r/m in (SAE net) [MP3 : 140hp @ 6000r/min (SAE net)]
Torque: 135lbs/ft @ 4000r/m in (SAE net) [MP3 : 142 lbs/ft @ 4500r/m in (SAE net)]
Bore & Stroke: 83 mm x 92mm
Compression Ratio: 9.1 :1
Induction Type: Natural
Redline: 6500r/min
Alternator output: 12V 80A
Ignition type: distributorless coil pack
Fuel system : Multipoint EFI
Fuel injector rate: 285ml/min
Manual Transmission type: G1 5M-R
Valve Timing
Intake cam duration: 230° @ 0.003 "
Intake cam opening: 2° BTDC [pries virsutini mirties taska]
Intake cam closing: 48° ABDC [po apatinio mirties tasko]
Intake cam lobe height: 43 .700mm (1.7205") [isiurbimo kumstelio aukstis]
Intake cam base circle: 35.052mm (1.380") [isiurbimo kumstelio apvali dalis]
Intake valve lift: 8.6487 mm (0.3405") [isiurbimo voztuvo atidarymas]
Exhaust cam duration: 230° @ 0.003 "
Exhaust cam opening: 48° BBDC [pries apatini mirties taska]
Exhaust cam close: 2° ATDC [po virsutinio mirties tasko]
Exhaust cam lobe height: 43.225mm (1.7018") [ismetimo kumstelio aukstis]
Exhaust cam base circle: 35.052mm (1.380") [ismetimo kumstelio apvali dalis]
Exhaust valve lift: 8.1737 mm (0.3218") [ismetimo voztuvo atidarymas]
Valve overlap: 4° [voztuvu persidengimas]
Source:
http://mazda626.net/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=3377Zodziu, galima daryti prielaida, kad pas Audriu yra FS-DE galva, ir patikrinti, ar realios voztuvu atsidarymo / uzsidarymo pradzios bei eiga atitinka cia parasytus dydzius.
Dar isnersiau
FS variklio pinout'us:http://www.mazdaspd.com/resources/msppinout1.htmlhttp://www.mazdaspd.com/resources/msppinout2.htmlAudriau, kai vel pakils ranka varyti velnia - patikrink slegi ismetime arba voztuvu fazes. Fazes bus labai patogu tikrinti, jei ant alkuninio veleno prilipdysi matlanki taip, kad VMT atitiktu 0 laipsniu. VMT pasitikrinti galima su atsuktuvu, issukus zvake, nes zyme ant skriemulio nebutinai atitinka teisybe.
Jei sitie patikrinimai nieko neduos - tada galima bandyti kitus kompus. Srotai paprastai leidzia vietoje pasibandyt. Gali tuo paciu ir kokia kita srauto matuokle pabandyt - gal atsiras koks skirtumas.