REGISTRUOTIS »
o tai tas "lietuviskas" tikrai lietuviskas ? as taip drasiai neteigciau. rode gi per kazkokia laida, kad parveztinis niekuo neblogesnis uz lietuvoj pirkta. kitas dalykas yra kai tie kur veza, pila ji i surudyjusias neplautas ir siaip bala zino kokios paskirties talpas. tada ir prasideda - nusipirkau is kazkokio garaziuko, uzsipyliau ir vos iki namu davaziavau. bet visa marmala siaip turetu atfiltruot filtras, jei jis aisku bent karta i metus apziurimas. pilant is kokios aprudyjusios skardines aisku ji reiks dazniau keist.p.s. taip iseitu, kad rusijoj nera cdi varikliu
Rusiskas kuras buna ivairios kokybes(sieros kiekis ir tt).dar neaisku kokioj gamykloj pagamintas ar pavogtas,neikigalo isdirbtas(buna rudas kaip kava).kiti i rusiska pila truputi tepalo,kad riebesnis butu.kuro sanaudos rusisko apie 10% didesnes.tai kad rusiskas kuras skiriasi nuo europinio tai faktas.su cdi vazineja ir rusai,bet ir remontuoja dazniau.
kaip tik ruosiuosi pirkt octavia 2007 ar 08 kiek suprantu is Berazumijaus pasisakymo ne kokie atsiliepimai apie ja gal dar yra i ka tureciau atkreipt demesi pekant sia masina? Dabar Vazineju su octavia 1 tai per 3 metus vargo nebuvo keiciu tik del salono susidevejimo. bele dizelis. Ir reikia gerokai paspaust kol isijungia turbina kiek suprantu isijungia tik penktam begije nes tik tada jauciu stumtelejima
siaip as apie jokias oktavias nieko nesakiau. o tik bendrai isdesciau poziuri ir praktika apie dyzeli ir benze. niekas is pazystamu ir volkswagenais nesiskundzia ... sekanti mano irgi vw bus. mechanika vistik man vokiska prie sirdies. japoniska nebrokyju, bet netaikytos jos musu keliais vazinet o ir elektronika nieko gero nezada.
Apie laidus. Susidėjau NGK made in Japan. Smagu- visaip bandžiau, nešaudo. Svarbiausia štai kas. Prieš tai pirkau kažkokius už 170 Lt, o dabar NGK už 200 Lt. Jeigu nešaudys ilgiau kaip savaitę, vadinasi skūpus moka du kartus...