REGISTRUOTIS »
O kodel visada kuri tik ant benzino ? Ar siurbliukas ijungus degima visada sudirba ? Siaip yra toks dalykas, uzgesini ant duju palieki masina keliom valandom. Duju likutis is reduktoriaus sugaruoja i isiurbimo kamera ir kai vel vedi ant benzo viskas "uzsisiurbia" ir reikia pasukti ilgiau...Tas butu kaip ir normalu tik priprasti reikia. Ligu gali but visokiu. Gal net del didelio karscio
O kodel visada kuri tik ant benzino ? Ar siurbliukas ijungus degima visada sudirba ? Siaip yra toks dalykas, uzgesini ant duju palieki masina keliom valandom. Duju likutis is reduktoriaus sugaruoja i isiurbimo kamera ir kai vel vedi ant benzo viskas "uzsisiurbia" ir reikia pasukti ilgiau...Tas butu kaip ir normalu tik priprasti reikia. Ligu gali but visokiu. Gal net del didelio karscio Ai prie to pacio klausimelis Ta pati audi b3 1.8Uzvedus ryte kartais nera tepalo spaudimo. Uzgesta tik normalei pergazavus (5-6 rpm)Veliau viskas tvarkoj.. ir taip buna kai masina pastovi ilgesni laika...Kazkokia mistika
Ford focus mk11.6 benzinas.Variklis ant laisvų pradeda drebėti, priemena dyzelinį. Kame bėdos? Žvakės? O gal elektros trūksta ir įpurškimas grybauja? O gal siurblys į gyvenimo galą?Nuo ko pradėt ieškot sliekų?beje,gal kas galit parekomenduoti meistrą tvarkantį kėbulus? Yra dafiga iškeltų dažų, pagal kainą mastau variantus: * tvarkytis pačiam, * tvarkytis pačiam, vežti dažyti* vežti tvarkyti.Jei tvarkyti kėbulą pačiam, kokią chemiją (surišėjas, špaklius, gruntas - gamintojai, modeliukai?) rekomenduotumėt ir kur pirktis? (vilnius)Tas pats su dugnu. Kiaurymių turbūt nėra, bet ruduoja. Ką daryti? Bulgarkė, surišėjas, gruntas, bitukas?