REGISTRUOTIS »
kad priešingai, aš sakydavau- "pasijunkit prie kompo mano mazdą" . Ats.: "čia kitoks standartas, reikia kitokio laido", "tu vėl su savo mazda atvažiavai" ir t.t.Niekad nesakiau, kad reikia remontuoti be kompiuterinės diagnostikos. Ir apskritai, aš ne prieš elektrą automobilyje- man kuo daugiau "navarotų", tuo geriau. Aš tik stebiuosi tuo, kad kompiuteriai dirba 0 ir 1 principu, o automobilinė diagnostika šiuo atveju tokia abstrakti ir neretai pasakanti atsakymą, kuris ir taip aiškus- "kažkas negerai".
Klausimas Dainiui K. , kadangi turi vieną Ford Focus šedevrą Gal liova dar kokią užuominą mesteltų. Ford FOcus 1,6 benzas+tašk. dujos. Žiauriai gesta ant laisvų apsukų, šaltas variklis geriau, pašilus-katastrofa. Važiuot važiuoja, traukia, bet tik laisvų sūkių gavus gesta kai velnias, tiek ant benzo tiek ant duju. Ar viską iš eilės tikrinti tai vel. padėties daviklis, LEV, zondas? Vienas elektrikiukas taise "gedimą kai visiškai dingsta degimas", tai jam kompai visiškai sake nieko nerodo. Kita bėda, Honda Accord 2.0 benzinas 108kW automatas, Vtec SOCH. Starteris sukasi, degimas yra, bet nesiveda. Pagrindinis įtarimas imobilaizeris. Įjungus degimą turi užsidegti žalias raktelis ir sumirksėjęs užgest, kai nemirksėdamas dega - nesiveda. Kai išvis nedega - nesiveda irgi. Anksciau susitvarkydavo pajudinus laidus prie spynelės kurie ateina į imobilaizerį, dabar dingo tas žalias raktelis nors tu i š papūsk, buvau išardęs tą įmobilaizeri aplink spynelę, surinkau atgal niekas nepasikeitė. Taigi, ką daryti? Sprendimą tokį žinau iš senų laikų - per hondos atstovybę siųstis kažkokią mikroschemą imobilaizerio apėjimui, tik klausimas vienas, kiek tas pinigų atsistos ir spėjimas - dafiga. Žinau pigiai ir iš lempos nebūna, bet gal kas susidūręs ir nuo ko pradėti? Bateriją pultelyje pakeičiau, akuma buvau atjungęs. Raktas vienalytis, nesiardo, nepanašu kad viduj butu mikroschema, nebent pultelyje.
Razet turėsi prie mašinos?