+- +-

Nuorodos



+-Narystė

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Varžybos


REGISTRUOTIS 
»

  

+-Statistika

Members
Total Members: 1313
Latest: Glenntikwat
New This Month: 6
New This Week: 6
New Today: 3
Stats
Total Posts: 182073
Total Topics: 5332
Most Online Today: 577
Most Online Ever: 585
(2024.05.16-22:38:37)
Users Online
Members: 0
Guests: 17
Total: 17

Autorius Tema: Susirgo automobiliukas  (Skaityta 1303499 kartus)

zvalgas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 943
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2415 Įrašytas: 2014.10.21-22:18:19 »
Žiūrėk kažko rimtesnio, aš kažkaip netikiu piguma.
Defa, Calix ar kaip ten nesidomejai?

nu jo uz defa sildytuva moket 650lt i forda savo tai man rankos nepakilo  :o uzsieni jie nieko nekainuoja, jei dyzelis tai patarciau ieskot lauzynuose, kartais pasitaiko kad su sildytuvais is saltuju krastu papuola ardymui. tik kad sitas labai galingas 1500 tie buna po 550.
crosman 2100+ balionas+ walter 3x9-40 mildot. murka+ DS+ petro mandzetas+ nikko stirling 3x9-40. walter cp88. crosman 1377
 [/size]

Genijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2279
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2416 Įrašytas: 2014.10.22-20:42:49 »
KAi buvai isardes , gal pritepei kokio "solidolo" ?
Tas kompiuteriukas nieko nekeicia. Jei vosztuvas neatsidaro vadinas arba stringa , arba truksta itampos.. Patarsiau ne tik isvalyti bet ir su smulkia shkurke gerai patrinti. Gal koks minusinis laidas nekontaktuoja....
Yra kompas (mažiukas), yra eko sistema.
Reduktoriuje yra temperatūros daviklis.
Reguliuojant pajungiamas kompiuteris ir nustatoma įsijungimo temperatūra ir apsukos.
Gamo STUTZEN+Iz-38c+QB78+FWB150

DeividoX

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 3294
  • Karma: +7/-1
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2417 Įrašytas: 2014.10.22-21:17:57 »
filtras  :)
Ir kodėl taikliausias šuvis būna "nutrauktas" :)
FWB 300s, optikėlė NS N 8-32X60

Audrius

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2801
  • Karma: +64/-3
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2418 Įrašytas: 2014.10.23-08:27:11 »
Vožtuvo šerdį ir vidų nušveičiau smulkiu švitriniu.
Buvau vakar pas meistrą, tas irgi sako, kad kompas ne prie ko. Tas irgi apakęs- jo žinoma tokių reiškinių priežastis yra reduktoriaus vožtuvas. Aišku, tada viskas gerai veikė, nes variklis buvo seniai gerai užkaitintas. Davė naują vožtuvo šerdį. Patarė kai neveiks patikrinti su laidu nuo akumuliatoriaus  +.  Galimybė tikrinti atsirado vakare. Prikiši laidą prie ritės- šnypščia, dujos eina... Tik ant jų nevažiuoja, motoras iškart gesta.
Netgi išbandžiau kraštutinę priemonę- išėmiau šerdį ir įsukau tik korpusą- jokio skirtumo.
Filtrą ruošiuosi keisti. Žiūrėjau jį- išpurčiau, nėra jis ten toks, kad suskystintos dujos nepraeitų.
Dar meistras išmetė versiją, kad būna košės pirminėje reduktoriaus kameroje ir kol ji gerai neįkaista, tol vožtuvėlis ant sverto  nesidarinėja. Skrosiu reduktorių. 
Kartais šaudau, kartais meistrauju. Audrius (Murka)

jawistas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1670
  • Karma: +14/-0
  • Klaipėda/Kaunas
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2419 Įrašytas: 2014.10.23-12:03:24 »
Man LYGIAI LYGIAI tokios pat bėdos buvo su laguna, žaidžiau lygiai taip pat, tik man pradžioj neužgesdavo visai o trukčiodavo taip lyg nutrūktų kuro tiekimas, ant benzo viskas liuks, todėl supratau kad dujos pūliuoja. reduktoriuje buvo koks ~30g balto kondensato ir šiaip visas nešvarus. Išskerdžiau reduktoriu, išvaliau viska kruopščiai ir sudėjau naują memraną su manžetukais - važiavimas dujomis žiauriai pagerėjo, ir variklio darbas ir trauka, bet trukčiojimas nesibaigė. Tada iminėjau tuos vožtuvus laukan, išsiaiškinau kad duju vožtuvas kur prieš reduktorius stovi tas nepraeidžia, pakeičiau naują už ~40Lt berods ir viskas puiku iki pat pardavimo idealiai veikė, na čia tik mano atveju tokia bėda buvo. BET dujininkai sakė, kad kiekvienam solenoidui turi būti būtent jo vožtuvas-šerdis, nuo kito gali neveikti.

Na ,Audriau, stiprybės tau, čia reiks pratikrinti viską ir tada išaiškės, nes ir meistrai lygiai tą patį darytų. Na esmė kad reikia užtikrinti kuro tiekimą, tai yra kad dujos tikrai ateitų ir vožtuvai būtų atsidarę ir tuo metu tikrai nepurkštų benzo (aš dar ir lempute užsidėčiau ant purkštukų maitinimo tada tikrai matysi kas kada veikia vedimo ir užgesinimo metu). Na daug šneku, bet tiesiog dalinuos patirtimi, norisi Murkai (Snaiperiui :DDDD) padėti.
Login: jawistas
Password: satsiwaj
Sunku nepamėgint?
Iž38

Audrius

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2801
  • Karma: +64/-3
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2420 Įrašytas: 2014.10.23-14:04:50 »
Gal jau laikas parašą iš  Audrius (Murka) pasikeisti į Audrius (Mazda)....
:)
...išskrodžiau reduktorių. Nieko ten blogo neradau, pavalinėjau ir sudėjau atgal. Šiandien ta diena, kai nepavyko dujų įjungti.
Jau nebežinau ką dar daryt.. Gal  rusai dujas užsuko?...

Ar dujų kompas kokiame nors perjungimo režime atjungia kibirkštį? Gal kas nors žinot?
« Paskutinį kartą keitė: 2014.10.23-18:44:19 sukūrė Audrius »
Kartais šaudau, kartais meistrauju. Audrius (Murka)

liova

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2047
  • Karma: +39/-2
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2421 Įrašytas: 2014.10.23-20:42:02 »
1. Duju kompas kibirksties atjungti negali. Duju kompas gali tik neatjungti benzino - del to, gaves dviguba kuro norma, variklis gali laisvai uzgesti. Koks kvapas buna is duslintuvo, kai, perjungiant i dujas, variklis uzgesta? Pabandyk perjungti gerai uzgazaves, kad variklis dar kuri laika is inercijos suktusi. Jei dujos patenka i varikli ir nesudega - is duslintuvo bus ryskus duju kvapas. Pabandyk perjungiant pamaigyti gaza - kas tuomet vyksta?
2. Taip pat gali strigti "varztas su motoriuku" (tas, kur ant slangos nuo reduktoriaus i isiurbimo kolektoriu). Pvz. jame gali buti prisikaupe smalu - ir nuo to, kol saltas, jis gali neatsidarineti. Duju kompas ta varzta uzsuka, kai variklis dirba ant benzino, ir  greitai atsuka, vos perjungus ant duju. Nuimk slangas nuo jo - ivertink vizualiai, ir pasiziurek, kaip jis darinejasi, perjungiant i dujas. Pabandymui, laikinai vietoj jo gali ideti paprasta varzta be motoriuko - pas dujininkus jis kainuoja kelis litus. Pakeitus varzta i paprasta, Eco sistema tampa I kartos slanginemis dujomis, kurias moka taisyti bet kuris Sakiu dujininkas.
3. Ar tuomet, kai dujoms pavyksta isijungti, masina elgiasi normaliai?

Audrius

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2801
  • Karma: +64/-3
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2422 Įrašytas: 2014.10.24-08:19:22 »
Eilinį kartą lenkiu galvą prieš liovos  žinias ir nusimanymą.
Vakar po 9 val. prie  -1 dar atlikinėjau bandymus lauke (nes garaže su dujomis kažkaip nesinori žaisti), o šį ryt paskaičiau ką liova parašė.
Faktas , kad lengviausia taisyti, kai  neveikia, o ne kai "kartais veikia, kartais-ne".
Dar kartą čiupinėjau ir kastravau tuos vožtuvus,  subadžiau filtriuką- gal tas per mažai praleidžia- nieko. Ir kilo mintis numauti šlangą nuo reduktoriaus  į išpurškėją. Pergazuoju- dujos jungiasi, jos iš reduktoriaus EINA. Tada tikrinu tą "varžtą su motoriuku". Jį anksčiau buvau išveitęs, viskas čiki vaikščiojo. Šlangas nusimoviau ir žiūriu, ką jis veikia dujų įsijungimo metu. O nieko. Išsiardžiau- vožtuvas turi būti vienoje padėtyje, bet jis apsisukęs, fiksavimas išmaltas. Atstačiau surinkau ir dujos  veikia. Aišku, šį ryt vėl neįjungiau, bet žinau, kad reikia  tą  "varžtą" remontuoti arba ieškoti kito. 
Dar nededu taško, bet tikiuosi, kad tai proveržis:)

P.S. gal kas prekiauja dujų įranga? Reiktų būtent to  "elektrinio varžto", tikslesnius duomenis pateikčiau vėliau.

« Paskutinį kartą keitė: 2014.10.24-11:44:41 sukūrė Audrius »
Kartais šaudau, kartais meistrauju. Audrius (Murka)

jawistas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1670
  • Karma: +14/-0
  • Klaipėda/Kaunas
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2423 Įrašytas: 2014.10.24-16:25:37 »
Oooooi baigėsi (tikiuosi) ką tik mano bėdos su Honda. Buvo įtariamas imobilaizerio gedimas, mašina nesiveda, neužsidega žalias raktas. Nuvežiau pas "a*ujenus" elektrikus kurie save vadina autopaslaugucentras. Po vairu rado šliosą laidų, išėmė iškarpė viską lauk, sakė čia buvo samadielnas slapukas ir jis kniso prota. 150Lt, išvažiuoju iš serviso, degalinėj mašina nebeužsiveda. Vėl tas pats kaip prieš tai, raktas nedega, starteris sukasi. Nu ka sakmbinu, sakau kaip norit taip, parsitempiat patys atgal ir sutvarkot už tą patį - Ok ok. Visa savaitgali knisosi, daug labai darbo, puse mašinos išardyta, iki pagrindinės rėlės reikėjo dasikast, šalta paikė atsilitavus, žodžiu 80Lt, sakau kaip suprast už ką ar čia mano bėdos kad pagr rėlės nerandat? Na ką, Kaunas, nori likt gyvas - mokėk. Išvažiuoju iš serviso - užsidega akumuliatoriaus lemputė, visu atidarytu duru ir stabdžių lemputes, posūkiai tai veikia tai ne. Na viskas ir durniui aišku, atvežiau atgal, per direktorių vos ne vos prisiprašiau, iššardė vel aplink vairą, kai stukseni per vaira matosi tos lemputės užsidega užgesta, na aiškiai trumpina kažkur. Išemė skydelį, o ten kabo laidas kurį jis nukirpo, tipo kur slapuką išėmė (O ten automatinės šviesos buvo, ne slapukas) ir tas laidas trumpina į korpusą ir skydelis kaip eglutė. Nu viską surinko, viskas veikia, tikiuosi veiks, sumoj 235Lt kaip ir nedaug, problemą labai sunkiai bet išsprendė (servise dėl šios bėdos išviso lankiausi 8 kartus per savaitę, nuo praeito 5dienio).

O aš pasimokiau štai ko. Mr. YouTube jau senai žino apie raktažodžius "honda main relay repair", ten pačioj relėj atsilituoja kuris nors kontaktas, geriausiai visus kontaktus su lydmetaliu prasieit ir rami galva. Tai tiek, mano patirtis su Kauno Autopaslaugų Centru buvo labai nesėkminga, daugiau niekada ten nevešiu jokio automobilio.

Problema su Fordo apsukų kritimu ir gesimu kaip ir buvo spėta - laisvos eigos vožtuvas. Naujas originalus ~450Lt, neoriginalus 180Lt, šrotas ~40Lt.

Tai tiek, stiprybės Audriau :)
« Paskutinį kartą keitė: 2014.10.24-16:28:18 sukūrė jawistas »
Login: jawistas
Password: satsiwaj
Sunku nepamėgint?
Iž38

DeividoX

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 3294
  • Karma: +7/-1
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2424 Įrašytas: 2014.10.24-21:51:14 »
Gal jau laikas parašą iš  Audrius (Murka) pasikeisti į Audrius (Mazda)....
:)
...išskrodžiau reduktorių. Nieko ten blogo neradau, pavalinėjau ir sudėjau atgal. Šiandien ta diena, kai nepavyko dujų įjungti.
Jau nebežinau ką dar daryt.. Gal  rusai dujas užsuko?...

Ar dujų kompas kokiame nors perjungimo režime atjungia kibirkštį? Gal kas nors žinot?

MurZda   ;D
Ir kodėl taikliausias šuvis būna "nutrauktas" :)
FWB 300s, optikėlė NS N 8-32X60

Genijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2279
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2425 Įrašytas: 2014.10.24-21:57:58 »

Tik viena karta esu mates ta "elektrini  varžta". Nelabai supratau koki vaidmeni jis atlieka...
Gal butu paprasciau ideti paprasta "mechanini" ?  :-\
Gamo STUTZEN+Iz-38c+QB78+FWB150

Audrius

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2801
  • Karma: +64/-3
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2426 Įrašytas: 2014.10.25-08:50:56 »
Atuatorius (žingsninis varikliukas)- valdomas kompiuterio dujų paduoda tiek, kiek reikia konkrečiu variklio darbo režimu. Mechaninis varžtas praktiškai sureguliuoja padavimą tik  vienam režimui.  Todėl gaunasi: mažai dujų ima, bet pagazavus stipriau- motoras dūsta, netraukia. Atsuki daugiau- traukia, bet daug ima.. ir pan. Manau, kad tobulesnis dalykas. Ypač kai nesugedęs:)
Kartais šaudau, kartais meistrauju. Audrius (Murka)

Genijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2279
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2427 Įrašytas: 2014.10.25-10:59:45 »
O pagal ka jis seka kiek tu duju reikia paduoti ? Reduktorius tokiu atveju turetu buti tik vienos pakopos. turetu buti kazkokia duju srauto matuokle .. Na man cia jau nebepanasu i paprastas "slangines" dujas  :) . Tik faktas tas kad kiekvienas toks mazytis elektroninis patobulinimas pridaro dideliu rupesciu... Gerai kad pas mane tik paprstas varztas  :beer:
Gamo STUTZEN+Iz-38c+QB78+FWB150

jawistas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1670
  • Karma: +14/-0
  • Klaipėda/Kaunas
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2428 Įrašytas: 2014.10.25-13:03:00 »
Čia yra tikriausios šlanginės dujos, tik su ekosistema, ir jos tikrai taip daro kaip Audrius pasakoja. Aš tai mesčiau lauk (bent trumpam, jei baigsis bėdos tai su visam) tą visą kompą ir varikliuką. Palikčiau tik jungiklį, perjungimo relę ir du magnetai prie reduktoriaus. Kam tau realiai ta ekosistema jei ji gryba pjauna? Aš Lagūnai visada susireguliuodavau pats, prisukdavau iki kol variklis jau dūsta ir netraukia, taip sužinau žemutinę ribą - liesiausią mišinį. Ir tada padidindavau taip iš akies koki 20proc. Nes kai liesiausias mišinys tai trauka lieva, variklis labiau kaista ir labiau dyla, šaudo, žodžiu kenkia varikliui labai, bet sanaudos mažos. Todėl padidindavau geriau jau ten koks litras ant 100km daugiau, bet mašina visada užsivesdavo ir realiai nesvarbu a ant benzo ar ant dujų vedi (1994m Lagūna lavonas turėkit omeny ant kiek ji damušta buvo). Tai tokie mano buitinio dujininko patyrimai :DDD
Login: jawistas
Password: satsiwaj
Sunku nepamėgint?
Iž38

liova

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2047
  • Karma: +39/-2
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Re: Susirgo automobiliukas
« Atsakymas #2429 Įrašytas: 2014.10.25-15:46:09 »
O pagal ka jis seka kiek tu duju reikia paduoti ? /.../
Pagal liambda zonda, variklio apsukas ir pagal gazo padeti. Liambda zondas uosto ismetima - tikrina, ar gerai dujos dega.
Del gazo - stabdant ant begio, duju kompas prisuka dujas. Staigiai paspaudus gaza, paduoda duju siek tiek daugiau. Visa tai programuojasi kompe.

Kai dujos su paprastu varztu - pasikeitus orui, ta varzta reikia rankomis pasukioti, kad variklis dirbtu tikrai gerai. Ekosistemoje ta pati daro duju kompas, taip pat ir paderina ta varzta vaziavimo metu. Liambda zondas parodo misinio riebumo nuokrypius nuo optimalios vertes daug tiksliau, nei zmogus be jokiu prietaisu.

Del duju srauto - isiurbimo kolektoriuje stovi ezektorinis maisytuvas, ir jis itraukia daugiau duju esant didesniam oro srautui. Visgi, uzsitersus oro filtrui, jis pradeda imti dar daugiau duju - tada reikia pasukioti varzta ant slangos arba ant reduktoriaus. Visos charaktristikos ten netiesines, todel tikrai gerai viska sureguliuoti visiems darbo rezimams yra sunkiau, nei su 7.5J uzversti ziurke uz 50m.
Todel zmones ir sugalvojo eko sistema.
Kadangi ir ji nera idealus variantas - zmones dar pagalvojo, ir sugalvojo 4 kartos dujas, kur duju kompas ima info is purkstuku, ir vietoj benzo pakisa ekvivalentiska duju kieki.
« Paskutinį kartą keitė: 2014.10.25-15:58:57 sukūrė liova »

 

+-Naujausi įrašai

Beeman P-17 5,5 mm by Evaldas
2024.05.10-18:49:39

Lietuvos FT ir HFT šaudymo į lauko taikinius varžybos(treniruočių formatu)bal.28 by Klisas
2024.05.08-16:31:57

Optisan mid žiedai 30mm kaklui, dovetail railui by Darenas
2024.05.06-07:27:07

Optikos pirkimas iš JAV by Mazylis
2024.04.20-22:29:08

Tolimatis Leica CRF 2400 by xatabyc
2024.04.20-13:37:09

Chronografas by xatabyc
2024.04.20-13:30:26

Europos HFT čempionatas, 6-8 September 2024 / Hungary / Debrecen by Aidas
2024.04.16-22:16:19

Varžybos Lenkijoje by Andzhejka
2024.04.12-23:39:27

Gamo CFX.4,5mm.PARDUOTAS by valakas
2024.04.12-19:56:29

Ieškau laikiklio 35mm diametro by Darenas
2024.04.09-09:25:47

Powered by EzPortal