REGISTRUOTIS »
Sveiki.Bandysiu ir as sioje temoje pritilpt.Situacija tokia, motociklui suluzo posukis, is ebay nupirkau 4vnt nauju. Sudejus posukius (ne led) jie blykcioje greiciau nei originalus. Originaliu posukiu lemputes buvo 4vnt po 20w, nauju 4vnt po 10w. Kiek suprantu relei reikia po 40w kairiai pusei ir desiniai, kad ji dirbtu normaliai.Siuo metu vienai pusei tenka tik 20w, jei pajungiu dar viena 10w lempute gaunasi 30w, blykciojimas praktiskai nesikeicia. Jei pajungiu 20w lempute, tada blykcioja gerai, kogero del to, kad jau tada relei tenka 40w. Noriu paklausti zinanciu kaip apskaiciuoti kokios varzos reiketu, kad ji atstotu 20w lemute? Kiek ten turetu buti omu ir kiek vatu.P.S. motociklas 12V
turiu varikli nuo vandens siurblio(pedrollo kažkoks) kuris turėtu sukti šlifavimo staklytes( kažkas panašaus, nes savo foto neturiu http://www.schottknives.com/Shop%20Pics/KMG%20Grinder/index.html ) per diržinę pavarą, bet nenori startuoti su apkrova . Startuoja tik pasukus su ranka diržą, bet ir tai tik tada, kai diržas stovi ant skremulio kuris lėtina t.y. variklio mažas ant veleno didesnis.......
O normaliu 20w lempiciu ideti neina? Beto dar galima posukiu rele siek tiek modifikuoti, kad normaliai veiktu ir su 10w lemputem.
Citata iš: aivarasss 2013.09.19-22:24:01Sveiki.Bandysiu ir as sioje temoje pritilpt.Situacija tokia, motociklui suluzo posukis, is ebay nupirkau 4vnt nauju. Sudejus posukius (ne led) jie blykcioje greiciau nei originalus. Originaliu posukiu lemputes buvo 4vnt po 20w, nauju 4vnt po 10w. Kiek suprantu relei reikia po 40w kairiai pusei ir desiniai, kad ji dirbtu normaliai.Siuo metu vienai pusei tenka tik 20w, jei pajungiu dar viena 10w lempute gaunasi 30w, blykciojimas praktiskai nesikeicia. Jei pajungiu 20w lempute, tada blykcioja gerai, kogero del to, kad jau tada relei tenka 40w. Noriu paklausti zinanciu kaip apskaiciuoti kokios varzos reiketu, kad ji atstotu 20w lemute? Kiek ten turetu buti omu ir kiek vatu.P.S. motociklas 12Vreikės didelės galios rezistoriaus kuris kogero kais.
turiu varikli nuo vandens siurblio(pedrollo kažkoks) kuris turėtu sukti šlifavimo staklytes( kažkas panašaus, nes savo foto neturiu http://www.schottknives.com/Shop%20Pics/KMG%20Grinder/index.html ) per diržinę pavarą, bet nenori startuoti su apkrova . Startuoja tik pasukus su ranka diržą, bet ir tai tik tada, kai diržas stovi ant skremulio kuris lėtina t.y. variklio mažas ant veleno didesnis.Nuėmus diržą startuoja be problemų. parametrai nuo lenteles:V 2202900apsKw 0,75 šalia 1100W max (wtf? )5,2AC 20 uFVL450vIšlupau kondensatorių:dabar klausimai Ar gali būti, kad kondensatorius prastai veikia?Ar jis tiesiog turi veikti arba neveikti? Kaip jį patikrinti?Ar išspręstų bėdą didesnės talpos? Kokį max galiu kišti? (gabaritai nesvarbu, nes galiu išvesti laidus į išorę)p.s. išmest varikli visada spėsiu
Citata iš: Genijus 2013.09.19-22:49:58O normaliu 20w lempiciu ideti neina? Beto dar galima posukiu rele siek tiek modifikuoti, kad normaliai veiktu ir su 10w lemputem.Normaliu idet neina, normalios tai tokios pat kaip masinu posukiu ar stabdziu lemputes, o tos 10w tai tokios
Nesenai pastebejau kad mano vairuotojo pažymėjimas baigėsi ~3mėn. Ar galiu vairuoti?
Gal kas pririsinejat senus zemelapiu OZIExplorer programa?Nelabai man gaunasi
Citata iš: arcius78 2013.09.10-22:40:29Gal kas pririsinejat senus zemelapiu OZIExplorer programa?Nelabai man gaunasi Kaskada zaidziau su oziku.Labai daug infos is sito forumo pasisemiauhttp://www.4x4forum.lt/index.php?/index