airguns.lt

Vieta Parūkymui => Medituojam => Temą pradėjo: hadas 2017.07.25-14:29:14

Antraštė: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.07.25-14:29:14
Sveiki  :) žinau, kad šitoj kompanijoj yra daug galvotų elektronščikų  :beer: Važiuoja pas mane toks dalykas:  http://ekoride.lt/ekoride-p3.html (http://ekoride.lt/ekoride-p3.html)   noriu pasivažinėt su savo antra puse laisvalaikiu  ;) bet norėtusi truputį jį  "paturbint" .Šitų variantų būna 1   1,5  ir 2 kw galingumo. pas mane bus 1000W , turiu įtarimą, kad auksiniai airgunerių smegenukai tikrai žino būdą, kaip man padėti  :)  :beer: . Šį daiktą turėsiu rugpjūčio pradžioj, tada tiksliau galėsiu parašyt, koks kontroleris, variklis ir t.t. Ačiū iš anksto už patarimus ir pagalbą  :)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: liova 2017.07.25-15:50:28
Už tokią kainą motociklą arba gerą motorolerį galima nupirkti. Eksploatacinės savybės bus nepalyginamai geresnės. O tai dabar lyg iš matchinio CO2 pistoleto nori medžioklinį PCP padaryti. Negimęs jis tam,  važiuoti bus nesaugu.
Arba pirk iš karto 2kW - bus kiek galingesnis.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.07.25-16:15:20
 :) nenoriu daryt F1, man reikia tik pagerint, kad nereiktų stumt į įkalnę važiuojant dviese. Su mocu ar motoroleriu nepavažinėsi dviračių takais parke, o šiuo aparatu galima naudotis lygiai tomis pačiomis sąlygomis, kaip dviračiu  ;) Be registracijos, atrodo, galima tik iki 1,5KW oficialiai, kaip motoroleriais iki 50ccm
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: acernys 2017.07.25-17:59:46
nesu paspirtuku specialistas,bet man atrodo ka paturbint nelabai galima,net jeigu kazkokiu budu paturbinsi galia(turbut tik pakeitus varikli),reiks ir batareika keist i galingesne
kaina gali kilt iki 2 Kw daikto del kontolerio klausimas  :o
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2017.07.25-21:52:56
kiek zinau tai paturbint galima nebent maksimalu greiti, bo jis 99% bus ribojamas iki 25kmh.
bet kaip tai padaryt dievai ir kurejai tezino...
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: liova 2017.07.25-22:46:18
:) nenoriu daryt F1, man reikia tik pagerint, kad nereiktų stumt į įkalnę važiuojant dviese. Su mocu ar motoroleriu nepavažinėsi dviračių takais parke, o šiuo aparatu galima naudotis lygiai tomis pačiomis sąlygomis, kaip dviračiu  ;) Be registracijos, atrodo, galima tik iki 1,5KW oficialiai, kaip motoroleriais iki 50ccm
Nori tokiu daiktu važinėti dviese?
Už tokią kainą išeina ir 2 paprasti dviračiai. Žmonai gali paimti ir dviratį su batareikom. Galėsite važinėtis parke tiek kartu, tiek atskirai.
Ir paminti galėsite - į kalniuką, kai atsibos tiesiog sėdėti ir kai batareika nusės. Nematau jokių tokios motopyrkos pliusų, lyginant su pilnaverčiu dviračiu. Na, nebent šiaip dėmesio trūksta ir nors vieną raumenį pajudinti įsitikinimai neleidžia...
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: elmaras 2017.07.25-22:53:46
Sia vasara ir Palangoj ir Sventojoj to gerio yra paleista nuomai.Namelio kaimynai buvo savo atsiveze.Atrodo visai nieko ir begejas visai padoriai kaip su mano 100kg,tik va greitis palyginus ant lygaus kelio mazas o nuvaziuotas atstumas visai nieko gero.Paguglink pas rusus arbe ukrainiecius va pas juos jau gerokai pazengus ta technika,tiksliau surinkineja is kinietisku siustu detaliu i visuma.Na dar remus patys gaminas.Pas rusus tiesa jau yra motoriukas kuris jau iki 20kw galios duoda,bent taip jie deklaruoja.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2017.07.26-14:22:50
tikrai jau geriau normalus 2 dviraciai. butent normalus o ne kur mini-mini-ir-vietoj. o su ta motopyrka tai ar nereiks kas sezona akuma keist. ir siaip bent man isvaizda tai nekokia.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: acernys 2017.07.26-19:26:18
buvau uzbeges i topocentra vln,maciau ta paspirtuka,visai gerai atrodo
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Pokst 2017.07.26-22:42:04
Domėjausi tais čioperiukais, tik ankstesnės kartos ir jei gerai pamenu, pardavėjas minėjo apie kažkokių laidukų sujungimą greičio ribojimo nuėmimui. Pvz kinietiškuose dviračių komplektuose kurių varikliai rate, tereikia sujungti per fiškę laidukų porą ir iš 1,5kw pike. tampa gražūs eurostandartiniai 250 w, su kuriais didelio greičio nepasieksi. Pagal charakteristikas vidutinio stambumo vyruką+vaiką ar 40 kg sveriančią moteriškę turėtų pavilkt, tik į kalnelį jau bus ne kas. 
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2017.07.26-22:59:30
bet va netiketai uzsibaigus akumui (tas 50km tai turbut tiesiu lygiu keliu ir be vejo fabriko laboratorijoj) tektu ne spirtis o vilkti :) o kinietiski tie i ratus montuojami tai jau reikalas rimtesnis kiek ir as girdejau. pasibaigus akumui gali mint klasikiniu metodu. mandresni dar i pakalne ar stabdant moka dasikraut akuma, kas yra visai neblogai.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Pokst 2017.07.27-08:30:41
Tiesą pasakius kada išbandinėjau tą paspirtuką man nepatiko keletas aspektų: man nelabai patogi sėdėsena, maža prošvaista-per duobes reik važiuot atsargiai, nuo bordiūro nulipt jau pavojinga, akumuliatorius ankstesnėje kartoje buvo po paspirtuko dugnu ir neišimamas, tai jau minusas, kad turi kraut su visu paspirtuku, drėgmė. Vienas iš prekiaujančių minėjo, kad geriau pirkt be amortikų, nes tie, kurie pradėti dėti į paspirtukus pirmieji labai greit nusibaigia. Priėmiau sprendimą, kad reik susirink dviratį. Įsigijau cruizinį dviratį, nuspirkau el. komplektą su varikliu 1,5 kw pike galiniam rate, žmogelis, kuris užsiima tais dalykais "pabombino" kontrolerį, surinko iš celių akumą ir man viską surinko ant dviračio. Susidėjau posūkius, žibintus ir turiu man tinkamą rezultatą. Maksimaliu greičiu (apie 50 km/h) be didelių įkalniu galima nulėkt iki 30 km, o kruiziniu greičiu apie 30-35 km/h manau, kad 50-60 tikrai sieks (niekaip nepavyksta išmatuot tiksliai, nes taip ir norisi gazo rankenėlę sukt iki galo). Minti be elektros šiek tiek sunkiau nei paprastą dviratį bet tikrai ne problema. Vis tik svorio variklis rate, akumas prideda ir pasirenkant rėmą donorą irgi reikia žiūrėt, kad dviračio galinė šakė, toje vietoje kur tvirtinasi ašis turi būti storo metalo, nes gali išsimalti. Ratas-variklis irgi turi galimybę krauti akumą susjungus tam tikrus laidus, bet tokiu atveju jau sukasi sunkiai, reikalingo stačios nuokalnės, o ir ne dauguma komplekte esančių kontrolerių neturi šios funkcijos.
Jei ką domins, galėsiu duot kontaktus to vyruko, kuris tuo užsiima ir turi komplektų, daro akumus reikiamos talpos ir voltažo.   
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: acernys 2017.07.27-23:22:50
kaip supratau greiti padidint galima apie ka raso kitajcaj
https://ru.aliexpress.com/item/FREE-TAX-1000w-60v-12-20Ah-Adult-18x9-5-Big-Fat-Wheel-Harley-Electric-Scooter-Citycoco/32822198333.html?spm=a2g0v.search0104.3.230.14rJym&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10170_10065_10151_10068_10084_10083_10080_10307_10082_10081_10110_10303_10137_10111_10302_10060_10112_10113_10155_10114_10154_10056_10055_10054_10310_10311_10312_10059_100031_10099_10078_10079_10103_10073_10102_10052_10127_10053_10142_10107_10050_10125_10051,searchweb201603_2,ppcSwitch_5&btsid=987ff4e2-ae41-4be9-b03a-80d1bdc0358c&algo_expid=241f4b90-c049-4b29-97b0-84882cadb054-26&algo_pvid=241f4b90-c049-4b29-97b0-84882cadb054 (https://ru.aliexpress.com/item/FREE-TAX-1000w-60v-12-20Ah-Adult-18x9-5-Big-Fat-Wheel-Harley-Electric-Scooter-Citycoco/32822198333.html?spm=a2g0v.search0104.3.230.14rJym&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10170_10065_10151_10068_10084_10083_10080_10307_10082_10081_10110_10303_10137_10111_10302_10060_10112_10113_10155_10114_10154_10056_10055_10054_10310_10311_10312_10059_100031_10099_10078_10079_10103_10073_10102_10052_10127_10053_10142_10107_10050_10125_10051,searchweb201603_2,ppcSwitch_5&btsid=987ff4e2-ae41-4be9-b03a-80d1bdc0358c&algo_expid=241f4b90-c049-4b29-97b0-84882cadb054-26&algo_pvid=241f4b90-c049-4b29-97b0-84882cadb054)
va vienas prie vieno
https://ru.aliexpress.com/item/18inch-Fat-tire-moped-vespa-Harley-electric-scooter/32804812509.html?spm=a2g0v.10010108.1000013.10.hbir4G&traffic_analysisId=recommend_2088_5_82199_new&scm=1007.13339.82199.0&pvid=016a7c30-9e00-4014-8bd6-3f3b11058020&tpp=1 (https://ru.aliexpress.com/item/18inch-Fat-tire-moped-vespa-Harley-electric-scooter/32804812509.html?spm=a2g0v.10010108.1000013.10.hbir4G&traffic_analysisId=recommend_2088_5_82199_new&scm=1007.13339.82199.0&pvid=016a7c30-9e00-4014-8bd6-3f3b11058020&tpp=1)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2017.07.28-09:14:50
pas mus siaip ar taip yra siokia tokia dviraciu gamykla, tai, kad greitis yra ribojamas pagal jevrosojuza iki 25kmh daug kas zino. o jei ribojamas tai ta ribojima vienaip ar kitaip galima apeit. tik pats klausimas ant kiek tai duos naudos. toliau vistiek nenuvaziuosi, fizikos desniai dar nepasikeite.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.07.28-09:21:04
Man tai būtų dar kaip konstruktorius  :) smagu prie tokio pasikrapštyt ir patobulint. Nežinau, koks ten stovi kontroleris, įtariu, kad nieko gero. Nusižiūrėjau tokį :  http://kellycontroller.com/keb72301x24v-72v150a30kwe-bike-brushless-controller-regen-p-274.html (http://kellycontroller.com/keb72301x24v-72v150a30kwe-bike-brushless-controller-regen-p-274.html)  Su regeneracija, programuojamas. Su kontroleriais daugmaž viskas aišku, o su baterka dar kolkas - ne. Žinau tik, kad bus  60v 20AH LiIon nuimama. Kaip apskaičiuot kiek ji gali atiduot galingumo? (Sorry, jei durnas klausimas  :D ) Variklis, kiek sužinojau, laisvai gali duot 1,5KW , manau, kad tikrai bus galima paturbint iki kokių 2,5 o momentinis ir dar daugiau. Viskas padaroma programuojamu kontroleriu. Klausimas: Ar galima papildomai pridėt bateriją? ir dar, jei įmest į priekinį ratą motorą reiks dar vieno kontrolerio, ar galima kažkaip valdyt abu variklius su vienu?

Suprantu, kad kiekvienas turi savo nuomonę, bet aš Jums neaiškinu, kokias kelnes dėvėti ir su kokia mašina važinėt... taip kad. Galima prie to turėt ir minamą dviratį, galima ir lėktuvą. Man ti laisvalaikis, konstravimas ir žinios, aišku ir malonumas. Būtų labai smagu pasidalint patirtim ir įdėjom, o jei norisi pasi.... - tai yra labai geras tam DLFI.LT   ;) Visiems geros dienos  :)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2017.07.28-09:46:58
na 2 varikliai tai kazin ar draugaus. reiks gi 2 kontroleriu, atitinkamai viskas tures dubliuotis. bet kokiu budu vienas zinos apie kito busena ? negaliu neigt, kad nera tokiu kontroleriu, bet neteko matyt konstrukcijos su 2 varomais ratais.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Pokst 2017.07.28-11:21:20
yra konstrukcijų:
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/panevezietis-sumeistravo-originalu-elektrotrirati-su-autopilotu-galinti-vaziuoti-iki-120-km-221-828080 (https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/panevezietis-sumeistravo-originalu-elektrotrirati-su-autopilotu-galinti-vaziuoti-iki-120-km-221-828080)
ir net su 4x4:
https://www.miromax.lt/lt/m-6/c-33/c-41-elektrinis_visuregis_4x4#to_products (https://www.miromax.lt/lt/m-6/c-33/c-41-elektrinis_visuregis_4x4#to_products)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: liova 2017.07.28-11:50:09
60V x 20Ah = 1200Wh = 1.2 kWh. Tiek energijos teoriškai telpa į batareiką. 1.5kW motoriukas dugnais iščiulps ją greičiau, nei per valandą.
Momentinė atiduodama galia priklauso nuo to, kiek srovės atiduoda valdiklis ir pati batareika. Jei nori daug kW - yra RC LiPo ir LiFePO4.
Kinišką motoriuką gali turbinti. Jei persistengsi - iškeps.
Variklis priekiniame rate galimas, bet prasmės tame mažai.
Duosi gazo - prispaudimas dings - prasisuks.
Tokiam daiktui kW reikalingi nebent saulutėms paišyti, nes važiuoklė nepritaikyta dideliems greičiams. Tvirtas kalnų dviratis yra daug geresnė bazė tokiam projektui - ir tokie bent keli jau yra Vilniuje. Jei gerai pamenu, ir Universalus tokį turejo.

Iš techninės pusės žiūrint - padaryti galima viską, ypač - kai resursai neriboti.
Žmonės net reaktyvinius variklius garažuose pasidaro...
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Fedia 2017.07.29-12:16:42
https://www.google.lt/search?q=broken+hoverboard&tbm=isch&imgil=0IOASGRVRmFz_M%253A%253BXlYN4OW_A3G0eM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.genio-tech.co.uk%25252Fhoverboards.html&source=iu&pf=m&fir=0IOASGRVRmFz_M%253A%252CXlYN4OW_A3G0eM%252C_&usg=__5YeEnlMVjy_JL2ikyO3LCeca2mw%3D&biw=1672&bih=930&ved=0ahUKEwjSo__sk67VAhVkJpoKHSdHC80QyjcIMA&ei=OVJ8WZKjBuTM6ASnjq3oDA#imgrc=0IOASGRVRmFz_M: (https://www.google.lt/search?q=broken+hoverboard&tbm=isch&imgil=0IOASGRVRmFz_M%253A%253BXlYN4OW_A3G0eM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.genio-tech.co.uk%25252Fhoverboards.html&source=iu&pf=m&fir=0IOASGRVRmFz_M%253A%252CXlYN4OW_A3G0eM%252C_&usg=__5YeEnlMVjy_JL2ikyO3LCeca2mw%3D&biw=1672&bih=930&ved=0ahUKEwjSo__sk67VAhVkJpoKHSdHC80QyjcIMA&ei=OVJ8WZKjBuTM6ASnjq3oDA#imgrc=0IOASGRVRmFz_M:)

O, aš ieškau sulūžusių šitų nesamonių, gal kas žinot kur gaut? reikalingi varikliai. irgi projektą noriu padaryt.. :)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2017.07.29-21:56:34
Man tai būtų dar kaip konstruktorius  :) smagu prie tokio pasikrapštyt ir patobulint. Nežinau, koks ten stovi kontroleris, įtariu, kad nieko gero. Nusižiūrėjau tokį :  http://kellycontroller.com/keb72301x24v-72v150a30kwe-bike-brushless-controller-regen-p-274.html (http://kellycontroller.com/keb72301x24v-72v150a30kwe-bike-brushless-controller-regen-p-274.html)  Su regeneracija, programuojamas. Su kontroleriais daugmaž viskas aišku, o su baterka dar kolkas - ne. Žinau tik, kad bus  60v 20AH LiIon nuimama. Kaip apskaičiuot kiek ji gali atiduot galingumo?

Baterijos galingumui nustatyti (jei neparašytas) reikėtų išsiaiškinti iš kokių celių akumuliatorius pagamintas. Pagal celės duomenų lapą, deklaruojamą  celės I(max) srovę bei pažiūrėjus kiek celių sujungta lygiagrečiai galima paskaičiuoti kiek iš akumuliatoriaus galima tikėtis išspausti maksimalios srovės. I(max) x lygiagrečiai sujungtos celės = maksimali akumuliatoriaus srovė (I).
Galia (W) = srovė (I) padauginta iš akumuliatoriaus įtampos (V).
Taip pat reikėtų atsižvelgti į akumuliatoriuje naudojamą BMS, gali būti, kad jis nepaskaičiuotas maksimaliai srovei kurią gali atiduoti celės.
Kitas kelias, atlikti matavimus prijungus apkrovą....

Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2017.07.30-10:44:09
paskutinis pats tiksliausias ir patikimiausias.
bo kaip sakoma ant sienos "b.... parasyta o ten malkos sukrautos".
bet pastebejau, kad licio baterijos gana nepatikimos - arba veikia arba ne, jei su apsauga, bet be jos gali numarint. tai gali but vaziuoji pilnu greiciu, pist ir sustoja ir nei is vietos. ju "neisciulpsi" iki dugno. cia ir iskyla kitos baterijos charakteristikos - ka jos atiduoda prie skirtingu apkrovu. daleiskim tas pats 3000mah gali nebut tas pats prie 0.1a ir prie 1a apkrovu. prie 0.1 bus 3000mah o prie 1 gal tik 1000.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.07.30-10:44:51
BMS tai kaip suprantu - Battery Management  System ? Jei Akumuliatorius LiIon, tai greičiausiai celės bus 18650? Ar tų BMS galima kažkur įsigyt? Martynai, čia toj srity - profesorius  ;) reiks pas tave užsirašyt studentu...  :)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.07.30-10:56:36
Ką su tuo daiktu galima daryt?

http://www.ebay.com/itm/iCharger-106B-/291691429191?hash=item43ea29fd47:g:8QUAAOSw3v5YpQLL (http://www.ebay.com/itm/iCharger-106B-/291691429191?hash=item43ea29fd47:g:8QUAAOSw3v5YpQLL)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Genijus 2017.07.30-14:46:39
Kaip ir parasyta.. krauti/iskrauti/ pamatuoti talpa. Iki 6celiu licio balansavimas. Visi kiti akumai be balansavimo. Yra ir pigesniu tokio pat tipo krovikliu, Tik reikes dar 10A maitbloki prie jo isigyti..
Ką su tuo daiktu galima daryt?

http://www.ebay.com/itm/iCharger-106B-/291691429191?hash=item43ea29fd47:g:8QUAAOSw3v5YpQLL (http://www.ebay.com/itm/iCharger-106B-/291691429191?hash=item43ea29fd47:g:8QUAAOSw3v5YpQLL)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2017.07.30-16:09:02
BMS tai kaip suprantu - Battery Management  System ? Jei Akumuliatorius LiIon, tai greičiausiai celės bus 18650? Ar tų BMS galima kažkur įsigyt? Martynai, čia toj srity - profesorius  ;) reiks pas tave užsirašyt studentu...  :)

Taip teisingai supratai. BMS galima įsigyti be problemų internetu. Kad akumuliatoriaus Li-ion, nebūtinai reiškia, kad jis iš 18650 celių. Be to 18650 celių charakteristikos skiriasi. Vienos gali daug srovės atiduoti kitos nedaug. Jei iš celių aprašymo nepavyksta nustatyti gamintojo ir išsiaiškinti charakteristikų belieka atlikti matavimus. Talpai pamatuoti galiu paskolinti integruojant matuoklį. Srovei pamatuoti nieko ypatingo nereikia pakaks voltmetro, ampermetro ir apkrovos (rezistoriaus).
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: liova 2017.08.08-07:44:07
Šiek tiek idėjų konstruojantiems:
https://www.youtube.com/watch?v=b0Vv0uMhWA4 (https://www.youtube.com/watch?v=b0Vv0uMhWA4)
https://www.youtube.com/watch?v=zEdETIjfngo (https://www.youtube.com/watch?v=zEdETIjfngo)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.08.12-10:45:21
Tikrai rekomenduoju:
Kelly controller  http://kellycontroller.com (http://kellycontroller.com)
Puikus bičas, atsako į visus klausimus, siunta atėjo per 2 dienas su DHL už 32eur, ir Invoice prikabinta - 3 kart mažesnė :clap:
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Mega 2017.08.13-00:39:00
Tai kokį žaisliuką atsisiuntei?  :) Gan platų asortimentą siūlo.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: hadas 2017.08.13-09:27:42
Atsiuntė tokį, kuris  dar puslapy neįdėtas  :) kai pakeisiu originalą, brūkštelsiu, kokie bus rezultatai  :)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: gigis 2018.03.17-09:28:07
Sveiki, dukrai yra pažadėtas riedis, dabar artėja laikas pirkti. Iškilo klausimas, kokį pasirinkti ir į ką atkreipti dėmesį. Pagrindinis reikalavimas - didesni ratai (važiuos ne tik idealia danga, bet ir žole, žvyru), ir kaina apie 300 eur. Gal kas turi kokia nors patirtį?
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: MPSnaiper88 2019.04.07-12:50:16
Gal kas pirkot komplektus dviračio perdarymui į elektrinį? Ratas, kontroleris, baterija ir t.t. Kur geriausia užsakyt? Į ką kreipt dėmesį?
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: berazumijus 2019.04.08-01:15:37
kazkada su draugeliu mastem net apie toki bizniuka, prisiskaitem ... prisiziurejom ... aplamai tai nera stebuklai, ir daugiau is neturejimo kur deti pinigus galima tokius pirkti.
silpniausia vieta - baterija ir valdiklis. baterijos nepigios jei normalios, valdiklis irgi isleks veliau ar anksciau ypac jei saule uzkaitins ar pridreks (hermetisko nieko nera kur bent skylute yra). net ale "vokisku" esu mates, kur nusprogsta baterija tik garantijai pasibaigus. teko nagrinet is arciau - praktiskai be sansu net kitas baterijas sumontuoti - valdiklis nusistato klaida ir daryk ka nori - pakraut pakrauna, o vaziuot - ne - klaida. is gamintojo atsakymas vienintelis ir nepakartojamas - prasom maloniai pirkit nauja (su prikabintu katalogu)
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2019.04.08-21:40:11
Gal kas pirkot komplektus dviračio perdarymui į elektrinį? Ratas, kontroleris, baterija ir t.t. Kur geriausia užsakyt? Į ką kreipt dėmesį?

Žiūrint ko norima iš rinkinio. Yra ir normalių varinatų. Jei nori lakstyti po miškus, geriau centrinės pavaros el. dviratis. Jei važinėsi lygia danga, variklis rate geras sprendimas.
Atkreipti dėmesį reikėtų į variklio valdiklį. Verti pinigų ir neblogi yra iš Kelly Controllers.
Akumuliatorių geriausia gamintis iš patikimo gamintojo 18650 celių. Jei nori rimčiau A123 2,3Ah celės (turiu pasidaręs vieno el. dviračio akumuliatorių iš 120 tokių celių 24s5p).
Taip pat rekomenduočiau nesirinkti variklių su integruotu valdikliu.

Neseniai susirinkau dviratį su centriniu varikliu, naudojau tokį rinkinį: https://elite-motor.com/4-kw-max-coaxial-motor-1.html
4 kW varikliui ryškiai per daug, bet 2,4 kW galima išspausti.  Rikinys aišku klaikus, beveik viską reikėjo perdarinėti ir daugelį detalių keisti kitomis... :(



Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: MPSnaiper88 2019.04.08-22:54:17
Reikia pakankamai ramiem pasivažinėjimam, dalis maršruto asfaltu, dalis žvyrkeliais, per sezoną nuriedu ne tiek daug, apie 1000km. Labai daug pinigų leist nesinorėtų, užtai ir dairausi panašių rinkinių https://www.ebay.com/itm/48V-1500w-electric-bike-conversion-kit-rear-26-wheel-LCD-regenerative-braking/312506277029?hash=item48c2d35ca5:g:bgcAAOSwCK1cBQ0Q
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2019.04.09-07:25:54
Ramiam pavažinėjimui nurodyto rinkinio pakaks. Aišku valdiklį geriau būtų rinktis sinusinį. Taip pat gerai, kai yra galimybė programuoti valdiklį.
Rinkiniui reikės akumuliatoriaus, siūlyčiau bent 40A pastovios srovės galintį atiduoti akumuliatorių.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: MPSnaiper88 2019.04.09-12:17:09
O gal tada visai būtų verta pirkt ne rinkinį, o variklį, valdiklį ir t.t. atskirai? Ar jų labai daug skirtingais pajungimais ir būtų sunku susirink vienus komponentus tinkančius prie kitų? Ratas su varikliu geriau priekinis, galinis, ar nėra skirtumo didelio? Dėl baterijos dar galvoju, ar pirkt gatavą, ar atskirai celes ir pakuot pačiam, iš vienos pusės, turbūt kaina mažesnė gan ženkliai gaunasi, iš kitos, tai darbo yra, tuo labiau kad reiktų dar ir celes visas tikrint, baisu, kad vietoj akumuliatoriaus neišeitų pirotechninis įrenginys.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2019.04.09-18:51:18
O gal tada visai būtų verta pirkt ne rinkinį, o variklį, valdiklį ir t.t. atskirai? Ar jų labai daug skirtingais pajungimais ir būtų sunku susirink vienus komponentus tinkančius prie kitų? Ratas su varikliu geriau priekinis, galinis, ar nėra skirtumo didelio? Dėl baterijos dar galvoju, ar pirkt gatavą, ar atskirai celes ir pakuot pačiam, iš vienos pusės, turbūt kaina mažesnė gan ženkliai gaunasi, iš kitos, tai darbo yra, tuo labiau kad reiktų dar ir celes visas tikrint, baisu, kad vietoj akumuliatoriaus neišeitų pirotechninis įrenginys.

Jei variklį perki 1kW arba daugiau, tai tik į galinį ratą.
Jei daryčiau paprastą variantą pirkčiau atskirus komponentus:
Variklis: - savo nuožiūra bent 1kW nominalios galios būtinai su holo sensoriais.

Valdiklis: - siūlau iš kelly controlls sinusinį https://kellyev.com/shop/kls-s/
KLS4812S 149 USD; arba žvelgiant į ateitį KLS7212S 179 USD.

Akseleratoriaus renkenėlė: https://www.ebay.com/itm/Universal-7-8inch-Thumb-Throttle-Assembly-for-E-Bike-Electric-Bikes-Scooter-2019/163596358268?hash=item26171a527c:g:NUEAAOSwoylcIymI

Akumuliatorių siūlau gamintis Lietuvoje, pilna skelbimų....

Visi komponentai jungiasi tarpusavyje nesunkiai:

Variklis <-> valdiklis jungiama: 3 fazės laidai, 3 holo jutiklių signalinai laidai +/- 5V holo jutikliams. Svarbu tik holo +5V pliuso su minusu nesumaišyti. Holo laidai ir fazių laidai jungiami bet kaip. Kelly valdiklis per "mokymo" procedūrą viską atsirenka. Programavimo programą atsisiunti iš gamintojo puslapio.

Valdiklis <-> akseleratoriaus renkenelė 3 laidai: + Holo jutikliui, - Holo jutikliui, signalinis laidas.

Akumuliatorius prie valdiklio prijungiamas 2 laidais: Pliusas ir minusas.


Perkant rinkinį vis tiek tektų beveik visas jungtis perdarinėti. Indikatorius siūlomas su rinkiniu dažniausiai menkavertis. Jei reikės rimto indikatoriaus akumuliatoriaus parametrams  siūlau pasidomėti Cycle Analyst V3
https://www.ebikes.ca/product-info/cycle-analyst-3.html

Regeneraciniam stabdymui reikės modifikuoti esamas dviračio rankenėlės t.y. pritaisyti mikro jungiklį, kuris sujungia  kontaktą (sutrumpina) kai paspaudžiami stabdžiai.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: liova 2019.04.09-20:22:15
Dar reiktu kokio BMS / balansuojančio įkroviklio, arba pačiam kartais pratestuoti ir subalansuoti bateriją rankiniu būdu. Viskas gerai, kol visos celės geros ir vienodos, bet tokios jos būna ne visada ir ne amžinai...
Dėl baterijų - manau, galima naudoti skirtas RC modeliams. Didelė srovė, maža vidinė varža, balansavimo jungtis - patogu.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2019.04.09-20:44:09
Dar reiktu kokio BMS / balansuojančio įkroviklio, arba pačiam kartais pratestuoti ir subalansuoti bateriją rankiniu būdu. Viskas gerai, kol visos celės geros ir vienodos, bet tokios jos būna ne visada ir ne amžinai...
Dėl baterijų - manau, galima naudoti skirtas RC modeliams. Didelė srovė, maža vidinė varža, balansavimo jungtis - patogu.

BMS bus kartu su akumuliatoriumi, nelabai įsivaizduoju Ličio akumuliatorių be BMS.

RC mano manymu per daug ekstremalu, aišku galima ir juos saugiai naudoti, bet nestebint kiekvienos celės įtampos važiavimo metu galima ir užsidegti...
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: liova 2019.04.10-09:33:29
18650 naudojamos, nes mažiau linkusios užsidegti?
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2019.04.10-17:41:21
18650 naudojamos, nes mažiau linkusios užsidegti?

Naudojamos ir RC celės ir aš norėčiau jas naudoti dėl pigumo, labai gero energijos/svorio santykio, mažos vidinės varžos lengvo akumuliatoriaus konstravimo...
Tačiau atsižvelgus į akumuliatoriaus dydį ir gan silpną korpusą nenorėčiau sėdėti ant tokio dvairačio ar palikti jį krautis garaže...

18650 taip pat pavojingi, tačiau turi tvirtą korpusą, negali atiduoti daug srovės lyginant su gerais RC akumuliatoriais. Vienai ar kelioms celėms užsitrumpinus, užsidegus ar pan. didelė tikimybė, kad visas akumuliatorius neužsidegs.

18650 taip pat santykinai pigūs ir gan plačiai paplitę, manau tik dėl to daugelis juos naudoja.

Taip pat gan geras pasirinkimas prismatinės A123 celės (Leaf elektromobilio) ar kiti A123 gaminiai dėl savo ilgaamžiškumo ir saugumo. Kompormisas ne toks geras energijos tankis ir gan aukšta kaina.
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: mazas 2019.04.11-07:30:09
Universalus- jei gerai atmintis veža,tai prieš ~ 5 metus buvai pasidaręs elektrinuką už 2k litais,plius dviratis. Važiuojamas atstumas buvo kažkur 20km,greitis iki 45km/h. ( jei tikrai nieko nemaišau).
 Kokia šiandien situacija,t.y. kas išeina už 1k eurų plius dviratis ar vis dar galima padaryti ir už 2k litų analogą?
Antraštė: Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
Parašė: Universalus 2019.04.11-10:20:59
Universalus- jei gerai atmintis veža,tai prieš ~ 5 metus buvai pasidaręs elektrinuką už 2k litais,plius dviratis. Važiuojamas atstumas buvo kažkur 20km,greitis iki 45km/h. ( jei tikrai nieko nemaišau).
 Kokia šiandien situacija,t.y. kas išeina už 1k eurų plius dviratis ar vis dar galima padaryti ir už 2k litų analogą?

Pigiausias dviratis kurį buvau sukonstravęs buvo už 600 Lt įskaitant patį dviratį (tik akumuliatoriai buvo nauji). Dviratis buvo su švino 4x12Ah akumuliatoriais. Max greitis 50 km/h, važiuojant apie 30km/h greičiu atstumas 30km.

Komplektuojant apie 1kW galios:
1. Variklis, valdiklis, rankenėlės, įkroviklis apie 220 Eur.
2. A) Akumuliatorius švinas 120 EUR (nerekomenduoju dėl svorio ir gabaritų).
    B) Jei komplektuoti su ~15 Ah 48 V Li-Ion akumuliatoriumi apie 320 EUR.
3. + dviratis.
4. +~ 40 eur laidams, jungtims. + laikas konstravimui.
Toks dviratis važiuotų apie 50km/h, atstumas apie 30km (švinas) 38 km (Li) be mynimo važiuojant apie 30km/h greičiu.