|
Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.
Žinutės - mazas
Puslapiai: [1] 2 3 ... 125
1
« Įrašytas: 2019.10.15-08:26:19 »
Kondicionierių įjungė pastoviam darbui kažkada pernai pavasarį. aš jau spėjau ir užmiršti. Simptomai atsirado staiga. Pasistačiau mašiną,parėjau po pusdienio,užkūriau. Iškart pajutau ne tokį garsą iš variklio skyriaus. Iškart pastebėjau,kad neįsijungia priekinio lango šildymo indikatorius.
2
« Įrašytas: 2019.10.14-18:54:26 »
Numiro mašinoje šildymas. Ford galaxy mk2. Ventiliatorius neįsijungia,taip pat stiklo pašildymas ir iš variklio pusės atsirado švelnus kniaukimas. Kas gali iškart sukelti visus tris simptomus? Kondicionieriaus pompa buvo "remontuota" vietinio meistrelio. Lūžo ašelė,nuvariau pažiūrėti kas negerai,sako privirinau,viskas bus gerai,tik kad suksis visą laiką. Gal kažkas iš ten nusibaigė.
3
« Įrašytas: 2019.06.17-20:29:29 »
Chatabyc, privatą pasižiūrėk.
4
« Įrašytas: 2019.06.17-20:28:29 »
Žinant kur subombardavo galima dar ieškoti senų žmonių. Karo pradžioje nelabai turėjo kada laidoti. Dažniausiai laidodavo vietiniai gyventojai šalia žuvimo vietos. Gyventojai tokius dalykus atsimena. Bet aš šituose reikaluose per mažai kompetencijos turiu,nelabai domiuosi
5
« Įrašytas: 2019.06.17-17:17:54 »
Kasa vokietukus ir dabar. Daug jų palaidota. Rusų taip pat. Iš vienos pusės viskas gražu,palaikai,esant žetonams,atpažįstami ir sugražinami į Tėvynę(greičiausiai). Bet nelabai yra daug žmonių,kurie tokius dalykus daro vien iš idėjos. Pažiūrėkit kiek kainuoja vokiški retesni apdovanojimai. Įvairūs kryžiai ir t.t. Čia tik mano asmeninė nuomonė,kuri nieko neteigia bei nekaltina P.S. kasa ir rusus. Bet ieško ne taip aktyviai kaip vokiečių.
6
« Įrašytas: 2019.06.17-15:42:03 »
7
« Įrašytas: 2019.06.17-15:37:35 »
Aš šeštadienį-sekmadienį buvau Latvijoje. Važiavau pirmą kartą,bet ne iš lempos. Studijavau karinius žemėlapius ir rinkausi vietą kur važiuoti. Ir darbas veltui nenuėjo. Radom bent dvi vietas kur buvo pamušti t34 tankai. Tik viena vieta pakankamai sausa,tai pakliūna tik nedideli šarvo gabalai,šiaip nuolaužos. O kita vieta pelkėje. Kol kas radom kelis stambius bokštelio šarvo gabalus,šoninių šarvų gabalų. Yra bent du ratai,bet kartu su ašimis ir vienas iš mažųjų ratų. Toje pačioje duobėje užsičiuopia ir kažkas panašaus į variklį. O ko ten yra dar giliau-neaišku. Vikšro neradom anei vieno. Greičiausiai viskas bus duobėje. O duobė kaip ir visos duobės pelkėse. Liūnas. Be rimtesnio pasiruošimo neištrauksi. O ištraukti dar nedidelė bėda. Išsinešti iš pelkės objektus sveriančius virš 200kg yra truputis reikalų. O tankų(jų dalių) yra ir Lietuvoje,bet dažniausiai šalia judrių kelių kur vyko mūšiai ar sulaidota pas ūkininkus laukuose ko žmonės po karo neėmė ar ko nepanešė. Kas liečia Latviją,tai nenuvažiavęs nepatikėsi. Vietomis tūkstančiai hektarų žemės vien geležis. Nei vieno metro be geležies. Artilerijos ar minosvaidžio sprogmenys randami vidutiniškai kas 15 minučių. Akmenų krūvose palei dirbamus laukus pilna minosvaidžio minų uodegų, apleistos sodybvietės pakraštyje mėtosi įvairūs šoviniai,apie 40 granatų.
8
« Įrašytas: 2019.06.17-13:55:54 »
Neparduok. Pravers dar. Žiūrint kiek užsikabinsi. Atsiranda vietų kur magneto reikia. Aš dabar t34 gabalais iš pelkės traukiu ir magnetas visai nepamaišytų ieškant smulkesnių dalių pelkės gelmėje,nes yra įtarimas,kad nekurios dalys yra giliau nei siekia mano Deus. Yra pakankamai daug situacijų kur magnetas praverčia. Pvz kaip antras įrankis prie giluminio detektoriaus,žiemą iš po ledo turtui traukti magnetą pritvirtinus ant pagalio Kol kas dar neturiu,bet ateičiai nusipirksiu.
9
« Įrašytas: 2019.04.11-07:30:09 »
Universalus- jei gerai atmintis veža,tai prieš ~ 5 metus buvai pasidaręs elektrinuką už 2k litais,plius dviratis. Važiuojamas atstumas buvo kažkur 20km,greitis iki 45km/h. ( jei tikrai nieko nemaišau). Kokia šiandien situacija,t.y. kas išeina už 1k eurų plius dviratis ar vis dar galima padaryti ir už 2k litų analogą?
10
« Įrašytas: 2019.03.06-09:25:12 »
Galvoju parduoti savo tekinimo staklytes. Įdomu kiek galėtų būti vertos. Pas mane dirbusios labai nedaug. Iki 10 valandų. Kažkada turėjau laiko,o dabar ne,stovi kampe jau kelinti metai http://www.kymachinery.com/en/product_view.asp?Id=19 Metaliniai dantračiai,sveria apie 80 kg.
11
« Įrašytas: 2019.02.15-15:36:17 »
Mano atveju turbinos slėgio daviklis pjovė grybą. Rodė pastovų 2100milibarų. Klaidą metė kaip kažkas būtų su turbina. Buvo kas siūlė turbiną imti lauk. Dėl geometrijos tai galima patikrinti stringa ji ar ne. Mašina kiek kitokia,bet simptomai tie patys.
12
« Įrašytas: 2018.12.15-15:00:51 »
Šiaip muliažai gerai Biškutį su žvejais brakonieriais kariauju,tai anie pagal senas paniatkes tvarkosi. Reikia naikinti valtį to,kas per daug mato. Tai bandė palaužyti valtį,bet ryškiai įrankių nebuvo atsinešę,tai nieko nepešė. Pastačiau kamerą. Pralaikiau dvi dienas. Po dviejų dienų visas miestelis jau žino,kad aš kamerą pastačiau. Aš aišku vienam kitam pasakiau,kad perkėliau į kitą vietą,kadangi buvo kas ją matė. nors aš ją namo parsinešiau. Bet kaip ramu. Net spynų degtukais vieni kitiems nebekaišioja,bijo kad pamatysiu kas
13
« Įrašytas: 2018.11.04-19:31:18 »
Turbinos geometrija gali strigti. Su ranka galima pastumdyti svirtelę už vakuuminės pompos ir pažiūrėti ar vaikšto tvarkingai.
14
« Įrašytas: 2018.10.22-07:07:41 »
Pradžiai pasižiūrėti ar turbinos geometrija vaikšto(jei yra),tada ar vakumas tvarkoj ir dar galima pažiūrėti realius turbinos paduodamo slėgio rodiklius. Yra buvę,kad daviklis rodo atmosferinį slėgį,traukti netraukia,o klaidų nemeta.
15
« Įrašytas: 2018.10.17-11:48:13 »
Ir dar niuansas- ryte kol variklis šaltas važiuoja geriau,t.y. gesina jau ant aukštesnių apsuko,o lėtai įsibėgėjant net antra pavara pavyksta peršokti tą užgesimo apsukų zoną. Šaltas kuras,tirštesnis,lengviau susikelia slėgis turbūt.
Puslapiai: [1] 2 3 ... 125
| |