AutoCAD nusibraižiau brėžinuką:
(diametras 120mm, vidinis ratas 52mm), atsispausdinau, užklijavau su paprastais pieštukiniais klijais ant 7mm storio faneros. Išgręžiau skyles siaurapjūkliui. Pradžioje išpjoviau vidines kiaurymes, po to – patį diską:
Popierių nuplėšiau. Apdailinau su dilde, švitriniu popieriumi, nutepiau automobiliniu glaistu (toks pasitaikė po ranka). Kol glaistas džiuvo, pasidariau tvirtinimo detalę: lygiai taip pat AutoCAD nusibraižiau brėžinuką
(išorinis diametras 52mm, vidinis 37mm – ZOS ratuko diametras), užklijavau ant skardos, iškirtau su siauru kalteliu( pasidariau iš atsuktuvo), apdailinau su deimantine dilde, švitriniu popieriumi,atlenkiau kojeles. Štai kas gavosi:
Kadangi glaistas išdžiūna greitai, grįžau prie rato... Nušveičiau... Detalės kartu bus sujungiamos taip:
O čia jos jau sujungtos:
žiedelis pateptas lipalu(pasenęs ir tirštas, sukietėja per porą minučių – kaip tik), ir prikaltas mažiausiais vinukais, kokius tik radau. Beje, jie buvo per ilgi, todėl kirpau per pusę.
Viską dar kartą nutepiau glaistu ir nušlifavau, padariau įdubą optikos ratuko varžto galvutei
Prasideda linksmoji dalis – dažymas. Pradžioje nupurškiau gruntu (džiūna apie 24val.), nušlifavau(atrodė, kad reikia), dar kartą nupurškiau gruntu (apie 3-is sluoksnius kas 3min.) Palikau džiūti.
Po 24val. (labiausiai „užknisanti“ dalis),nupurškiau juodais matiniais dažais ratą ir tvirtinimo sistemą
užveržiamą žiedą (labiau žinomą kaip chomutas). Keliais sluoksniais. Rezultatas:
Po 24val. Belieka džaigtis rezultatu:
Ratas gavosi grubokas, bet juk turi matytis, kad čia rankų darbas
Tai turbūt tiek...