REGISTRUOTIS »
Reikia elektrotechnikų pagalbos. Noriu pasijungti led lempą per kitaiską sensorinį jungiklį, kuris turi savo apšvietimą. Šio apšvietimo atjungti galimybės nėra. Esamu momentu prijungus lempą ir išjungus jungiklį, lempa gauna kažkokią silpną srovę ir nestipriai švyti. Bandžiau jungti per komplekte prie jungiklio buvusią detalę : https://www.ebay.co.uk/itm/0-1uF-275VAC-250VAC-MEX-TENTA-40-100-21-MKP-X2-Safety-Capacitors-18x12x6-/264004910538 tačiau niekas nesikeičia. Kaip patarsit pajungt, kad išjungtos lempos švytėjimo neliktų. Jei reik naudoti kažkokį trumpiklį ar kitą kokį velnią būsiu dėkingas už nuorodas, nes nesu šioje srityje žinovas.Ačiū
Citata iš: Pokst 2020.08.23-16:44:23Reikia elektrotechnikų pagalbos. Noriu pasijungti led lempą per kitaiską sensorinį jungiklį, kuris turi savo apšvietimą. Šio apšvietimo atjungti galimybės nėra. Esamu momentu prijungus lempą ir išjungus jungiklį, lempa gauna kažkokią silpną srovę ir nestipriai švyti. Bandžiau jungti per komplekte prie jungiklio buvusią detalę : https://www.ebay.co.uk/itm/0-1uF-275VAC-250VAC-MEX-TENTA-40-100-21-MKP-X2-Safety-Capacitors-18x12x6-/264004910538 tačiau niekas nesikeičia. Kaip patarsit pajungt, kad išjungtos lempos švytėjimo neliktų. Jei reik naudoti kažkokį trumpiklį ar kitą kokį velnią būsiu dėkingas už nuorodas, nes nesu šioje srityje žinovas.Ačiūneaisku kaip ta detale pajungei. reikejo jungt lygiagreciai lempai. man padejo.
Ar tas variklis ir jungiklis is vieno "komplekto" ? Ar variklis 220v? Jei 220 tai keista kad tiesiai i sepetelius jungiasi Jei ne 220 tai kam tada stabdymo apvija (jei tai isvis stabdymo) bet tada jungiklis turetu neveikti...Beto is variklio as matau iseina 5 laidai. Vienas izeminimas , o kur tie like du pajungti ?
As bandyciau jungti per pvz 220 halogenine lempa . du laidai jungiasi i kruva kiti du i 220 per lempute. du varijantai bus neteisingi o du teisingi . is teisingu vienas suksis i viena puse kitas i kita, bet jei ten yra kazkokiu pasleptu gudrybiu pvz mechaninis stabdis , tai tada sunku pasakyt kaip ir nuo ko tie laidai pajungti..https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5kyS6OgtcHTS-dpyO8WVKqBXB7XP_S6GzvA&usqp=CAU
Pavyko?Mintis jungti per halogeną - puiki. Jis ribos maksimslią srovę kad ir kas benutiktų. Galima jungti ir per kokį nors kitą galingesnį prietaisą - pvz. arbatinuką, feną, el. šildytuvą.Kiek aš suprantu, 2 laidai yra darbiniai, nuo jų sukasi variklis. Šiuos laidus reikėtų jungti prie jungiklio kontaktų 2 ir 4.Variklio sukimosi kryptis galėjo pasikeisti, jei prie šepetėlių neteisingai sujungta.Likę 2 laidai gali būti variklio stabdymo apvija, jungiama prie jungiklio kontaktų 5 ir 6. Kai jungiklis išjungtas - jis trumpina stabdymo apviją. Manau, stabdymo apvija bus kur kas mažesnė už darbinę.Gali būti, kad rudas ir mėlynas - darbiniai, baltas ir juodas - stabdymui.Taip pat kartais būna galimybių įvairiai sujungti ir prie šepetėlių, gal ten kažkas jau sujungė ne taip kaip reikia.Dar klausimas - ar stabdymo apvija yra atsikra / izoliuota nuo darbinės, ar sudaro dalį darbinės apvijos? Žodžiu, reikėtų sudaryti statoriaus schemą...
Tai čia standartinis variklis.Kodėl manai, kad jame yra dar kokia nors papildoma stabdymo apvija?Rudas ir mėlynas - akivaizdžiai darbiniai laidai. Į juos padavus maitinimo įtampą, variklis suksis.Jei suksis ne į tą pusę - reikia šepetėlius "sukeisti vietomis" - kad šepetėlis su baltu laidu atsistotų ten, kur buvo šepetėlis su juodu laidu. Tai lengvai pasiekiama pvz pasukus variklio dangtelį su šepetėliais 180° apie variklio ašį (jei dangtelis neturi rakto, kuris užtikrina montavimą tik vienoje padėtyje).Jei dangtelis montuojasi tik 1 padėtyje ir laidai prie šepetėlių prilituoti - tada fiziškai sukeisti šepetėlius vietomis. Nors dažniausiai šepetėliai prie statoriaus jungiami užmaunamomis jungtimus - tada tiesiog reikia perjungti statoriaus laidus, kad tas, kur ėjo į šepetėlį iš kairės, persikeltų į dešinę.Stabdoma gali būti trumpinant juodą su baltu - reikėtų pabandyti, nesu dėl to 100% tikras.