+- +-

Nuorodos



+-Narystė

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Varžybos


REGISTRUOTIS 
»

  

+-Statistika

Members
Total Members: 1305
Latest: Donatas
New This Month: 1
New This Week: 0
New Today: 0
Stats
Total Posts: 182057
Total Topics: 5329
Most Online Today: 27
Most Online Ever: 566
(2023.01.14-11:40:47)
Users Online
Members: 0
Guests: 23
Total: 23

Autorius Tema: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai  (Skaityta 15931 kartus)

hadas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 901
  • Karma: +5/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Įrašytas: 2017.07.25-14:29:14 »
Sveiki  :) žinau, kad šitoj kompanijoj yra daug galvotų elektronščikų  :beer: Važiuoja pas mane toks dalykas:  http://ekoride.lt/ekoride-p3.html   noriu pasivažinėt su savo antra puse laisvalaikiu  ;) bet norėtusi truputį jį  "paturbint" .Šitų variantų būna 1   1,5  ir 2 kw galingumo. pas mane bus 1000W , turiu įtarimą, kad auksiniai airgunerių smegenukai tikrai žino būdą, kaip man padėti  :)  :beer: . Šį daiktą turėsiu rugpjūčio pradžioj, tada tiksliau galėsiu parašyt, koks kontroleris, variklis ir t.t. Ačiū iš anksto už patarimus ir pagalbą  :)
Power paragliding. Apco Force, Sky100

liova

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2047
  • Karma: +39/-2
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2017.07.25-15:50:28 »
Už tokią kainą motociklą arba gerą motorolerį galima nupirkti. Eksploatacinės savybės bus nepalyginamai geresnės. O tai dabar lyg iš matchinio CO2 pistoleto nori medžioklinį PCP padaryti. Negimęs jis tam,  važiuoti bus nesaugu.
Arba pirk iš karto 2kW - bus kiek galingesnis.

hadas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 901
  • Karma: +5/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2017.07.25-16:15:20 »
 :) nenoriu daryt F1, man reikia tik pagerint, kad nereiktų stumt į įkalnę važiuojant dviese. Su mocu ar motoroleriu nepavažinėsi dviračių takais parke, o šiuo aparatu galima naudotis lygiai tomis pačiomis sąlygomis, kaip dviračiu  ;) Be registracijos, atrodo, galima tik iki 1,5KW oficialiai, kaip motoroleriais iki 50ccm
« Paskutinį kartą keitė: 2017.07.25-16:18:04 sukūrė hadas »
Power paragliding. Apco Force, Sky100

acernys

  • Full Member
  • ***
  • Įrašai: 179
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2017.07.25-17:59:46 »
nesu paspirtuku specialistas,bet man atrodo ka paturbint nelabai galima,net jeigu kazkokiu budu paturbinsi galia(turbut tik pakeitus varikli),reiks ir batareika keist i galingesne
kaina gali kilt iki 2 Kw daikto del kontolerio klausimas  :o

berazumijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 10271
  • Karma: +22/-4
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2017.07.25-21:52:56 »
kiek zinau tai paturbint galima nebent maksimalu greiti, bo jis 99% bus ribojamas iki 25kmh.
bet kaip tai padaryt dievai ir kurejai tezino...
mano nuomone yra asmenine ir ji gali but neteisinga

liova

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 2047
  • Karma: +39/-2
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2017.07.25-22:46:18 »
:) nenoriu daryt F1, man reikia tik pagerint, kad nereiktų stumt į įkalnę važiuojant dviese. Su mocu ar motoroleriu nepavažinėsi dviračių takais parke, o šiuo aparatu galima naudotis lygiai tomis pačiomis sąlygomis, kaip dviračiu  ;) Be registracijos, atrodo, galima tik iki 1,5KW oficialiai, kaip motoroleriais iki 50ccm
Nori tokiu daiktu važinėti dviese?
Už tokią kainą išeina ir 2 paprasti dviračiai. Žmonai gali paimti ir dviratį su batareikom. Galėsite važinėtis parke tiek kartu, tiek atskirai.
Ir paminti galėsite - į kalniuką, kai atsibos tiesiog sėdėti ir kai batareika nusės. Nematau jokių tokios motopyrkos pliusų, lyginant su pilnaverčiu dviračiu. Na, nebent šiaip dėmesio trūksta ir nors vieną raumenį pajudinti įsitikinimai neleidžia...

elmaras

  • Orinukas
  • Hero Member
  • *
  • Įrašai: 1488
  • Karma: +13/-0
  • SIAULIA
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2017.07.25-22:53:46 »
Sia vasara ir Palangoj ir Sventojoj to gerio yra paleista nuomai.Namelio kaimynai buvo savo atsiveze.Atrodo visai nieko ir begejas visai padoriai kaip su mano 100kg,tik va greitis palyginus ant lygaus kelio mazas o nuvaziuotas atstumas visai nieko gero.Paguglink pas rusus arbe ukrainiecius va pas juos jau gerokai pazengus ta technika,tiksliau surinkineja is kinietisku siustu detaliu i visuma.Na dar remus patys gaminas.Pas rusus tiesa jau yra motoriukas kuris jau iki 20kw galios duoda,bent taip jie deklaruoja.
smulkios dovaneles stiprina draugyste
867138833

berazumijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 10271
  • Karma: +22/-4
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2017.07.26-14:22:50 »
tikrai jau geriau normalus 2 dviraciai. butent normalus o ne kur mini-mini-ir-vietoj. o su ta motopyrka tai ar nereiks kas sezona akuma keist. ir siaip bent man isvaizda tai nekokia.
mano nuomone yra asmenine ir ji gali but neteisinga

acernys

  • Full Member
  • ***
  • Įrašai: 179
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2017.07.26-19:26:18 »
buvau uzbeges i topocentra vln,maciau ta paspirtuka,visai gerai atrodo

Pokst

  • Sr. Member
  • ****
  • Įrašai: 298
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2017.07.26-22:42:04 »
Domėjausi tais čioperiukais, tik ankstesnės kartos ir jei gerai pamenu, pardavėjas minėjo apie kažkokių laidukų sujungimą greičio ribojimo nuėmimui. Pvz kinietiškuose dviračių komplektuose kurių varikliai rate, tereikia sujungti per fiškę laidukų porą ir iš 1,5kw pike. tampa gražūs eurostandartiniai 250 w, su kuriais didelio greičio nepasieksi. Pagal charakteristikas vidutinio stambumo vyruką+vaiką ar 40 kg sveriančią moteriškę turėtų pavilkt, tik į kalnelį jau bus ne kas. 
Brocock Compatto+MTC Viper conect SL
Walther CP5

berazumijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 10271
  • Karma: +22/-4
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2017.07.26-22:59:30 »
bet va netiketai uzsibaigus akumui (tas 50km tai turbut tiesiu lygiu keliu ir be vejo fabriko laboratorijoj) tektu ne spirtis o vilkti :) o kinietiski tie i ratus montuojami tai jau reikalas rimtesnis kiek ir as girdejau. pasibaigus akumui gali mint klasikiniu metodu. mandresni dar i pakalne ar stabdant moka dasikraut akuma, kas yra visai neblogai.
mano nuomone yra asmenine ir ji gali but neteisinga

Pokst

  • Sr. Member
  • ****
  • Įrašai: 298
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2017.07.27-08:30:41 »
Tiesą pasakius kada išbandinėjau tą paspirtuką man nepatiko keletas aspektų: man nelabai patogi sėdėsena, maža prošvaista-per duobes reik važiuot atsargiai, nuo bordiūro nulipt jau pavojinga, akumuliatorius ankstesnėje kartoje buvo po paspirtuko dugnu ir neišimamas, tai jau minusas, kad turi kraut su visu paspirtuku, drėgmė. Vienas iš prekiaujančių minėjo, kad geriau pirkt be amortikų, nes tie, kurie pradėti dėti į paspirtukus pirmieji labai greit nusibaigia. Priėmiau sprendimą, kad reik susirink dviratį. Įsigijau cruizinį dviratį, nuspirkau el. komplektą su varikliu 1,5 kw pike galiniam rate, žmogelis, kuris užsiima tais dalykais "pabombino" kontrolerį, surinko iš celių akumą ir man viską surinko ant dviračio. Susidėjau posūkius, žibintus ir turiu man tinkamą rezultatą. Maksimaliu greičiu (apie 50 km/h) be didelių įkalniu galima nulėkt iki 30 km, o kruiziniu greičiu apie 30-35 km/h manau, kad 50-60 tikrai sieks (niekaip nepavyksta išmatuot tiksliai, nes taip ir norisi gazo rankenėlę sukt iki galo). Minti be elektros šiek tiek sunkiau nei paprastą dviratį bet tikrai ne problema. Vis tik svorio variklis rate, akumas prideda ir pasirenkant rėmą donorą irgi reikia žiūrėt, kad dviračio galinė šakė, toje vietoje kur tvirtinasi ašis turi būti storo metalo, nes gali išsimalti. Ratas-variklis irgi turi galimybę krauti akumą susjungus tam tikrus laidus, bet tokiu atveju jau sukasi sunkiai, reikalingo stačios nuokalnės, o ir ne dauguma komplekte esančių kontrolerių neturi šios funkcijos.
Jei ką domins, galėsiu duot kontaktus to vyruko, kuris tuo užsiima ir turi komplektų, daro akumus reikiamos talpos ir voltažo.   
Brocock Compatto+MTC Viper conect SL
Walther CP5


berazumijus

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 10271
  • Karma: +22/-4
  • Me
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2017.07.28-09:14:50 »
pas mus siaip ar taip yra siokia tokia dviraciu gamykla, tai, kad greitis yra ribojamas pagal jevrosojuza iki 25kmh daug kas zino. o jei ribojamas tai ta ribojima vienaip ar kitaip galima apeit. tik pats klausimas ant kiek tai duos naudos. toliau vistiek nenuvaziuosi, fizikos desniai dar nepasikeite.
mano nuomone yra asmenine ir ji gali but neteisinga

hadas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 901
  • Karma: +5/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Elektriniai dviračiai ir paspirtukai
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2017.07.28-09:21:04 »
Man tai būtų dar kaip konstruktorius  :) smagu prie tokio pasikrapštyt ir patobulint. Nežinau, koks ten stovi kontroleris, įtariu, kad nieko gero. Nusižiūrėjau tokį :  http://kellycontroller.com/keb72301x24v-72v150a30kwe-bike-brushless-controller-regen-p-274.html  Su regeneracija, programuojamas. Su kontroleriais daugmaž viskas aišku, o su baterka dar kolkas - ne. Žinau tik, kad bus  60v 20AH LiIon nuimama. Kaip apskaičiuot kiek ji gali atiduot galingumo? (Sorry, jei durnas klausimas  :D ) Variklis, kiek sužinojau, laisvai gali duot 1,5KW , manau, kad tikrai bus galima paturbint iki kokių 2,5 o momentinis ir dar daugiau. Viskas padaroma programuojamu kontroleriu. Klausimas: Ar galima papildomai pridėt bateriją? ir dar, jei įmest į priekinį ratą motorą reiks dar vieno kontrolerio, ar galima kažkaip valdyt abu variklius su vienu?

Suprantu, kad kiekvienas turi savo nuomonę, bet aš Jums neaiškinu, kokias kelnes dėvėti ir su kokia mašina važinėt... taip kad. Galima prie to turėt ir minamą dviratį, galima ir lėktuvą. Man ti laisvalaikis, konstravimas ir žinios, aišku ir malonumas. Būtų labai smagu pasidalint patirtim ir įdėjom, o jei norisi pasi.... - tai yra labai geras tam DLFI.LT   ;) Visiems geros dienos  :)
Power paragliding. Apco Force, Sky100

 

+-Naujausi įrašai

Europos HFT čempionatas, 6-8 September 2024 / Hungary / Debrecen by Aidas
2024.04.16-22:16:19

Optikos pirkimas iš JAV by Kalibrgun.
2024.04.14-08:41:26

Varžybos Lenkijoje by Andzhejka
2024.04.12-23:39:27

Gamo CFX.4,5mm.REZERVUOTAS by valakas
2024.04.12-19:56:29

Ieškau laikiklio 35mm diametro by Darenas
2024.04.09-09:25:47

Šaudykla Kaišiadoryse by www.vaidodazasvydis.lt
2024.04.07-19:00:50

Weihrauch 97k su Leapers 8-32 56 optika by liova
2024.04.05-11:51:32

HW 97K by Nikas
2024.04.04-11:05:52

Kova su kenkėjais by liova
2024.04.03-04:38:34

Lietuvos FT ir HFT šaudymo į lauko taikinius varžybos(treniruočių formatu)bal.28 by SergoT
2024.03.31-20:04:47

Powered by EzPortal