Tvirtinasi vietoj pedalu bloko - isimi pedalus, idedi varikli. centravimo nera, bet sueina manau 0.5mm tikslumu. remiasi-tvirtinasi skersiniu tvirtinimu i rema, kazkiek prilaiko ir verzle is pedalu puses ir dar detale su 2 varzciukais. Tikrai tvirtai stovi. mano atveju niekas nepasikeite - kaip sedejau, taip ir sedziu.
Viska sudejus sunku atpazinti, kad tai ebaikas, tik po dedalais issikisimas ir aisku akumuliatorius ant bagazines.
Variklis turi 5 "pagalbos" lygius, man su 2 jau atrodo, kad nebereikia minti. "smarves" tikrai turi (500w 48v). kas dar labai patiko - pilnai atjungus baterija, minant jauciasi tik akumuliatoriaus svoris. visai netaip kaip su pries tai turetu (nuvaziavau gal tik koki 50km) benzininiu. kitokios konstrukcijos elektriniu nesu turejas, bet skaiciau, kad ratuose labai nekokia konstrukcija. kas del garso - esu prisiklauses paspirtuku ir kitokiu panasiu dviraciu, tai sitas, galima sakyti, dirba be garso. ir aplamai vaziuojasi labai naturaliai.
svirtele ar "gazas" ... sakyciau skonio ir ipratimo reikalas. ipratau nuo gazo prie svirteles ir net patogiau pasidare - uzfiksuoji pirsto padeti ir vaziuoja norimu greiciu, nesvarbu ar vejas ar ramu. tas pats ir minant - pagalbos jega keiciasi pagal poreiki ir greitis islieka vienodas. minti tikrai malonu ijungus minimalia pagalba. nuo pagalbos lygio, pagal mynimo jausma keiciasi maksimalus greitis. pirma karta meginau uzsesti ijunges 4 lygi, tai padejus koja ant pedalo, dviratis vos nepabego
baterija pirkau atskirai, sitas uzsisaukes brangiau uz kitus per 70eu. uz varikli irgi permokejau, yra pigiau. na o su baterija tai 20Ah persistengiau. kolkas pusiau numyniau apie 50km (stengiaus minti kuo maziau, bet labai nuobodu vaziuot kaip su motorinka) - akumuliatoriaus padala nesumazejo. skaiciau, kad su tokia baterija lengvai minant ir 150km geru dviraciu nuvaziuoja.
perskaiciau ka radau, tai po 8000km buna gyvi ir dar ne kapitalinio remonto. mano v2 su dylanciais ir tvirtinimo patobulinimais.
pavaros standartines 7 begiu zvaigzdes, labai maloniai junginejasi nestabdant variklio, tik perjungus begi pasikeicia zirzimas kaip automobilyj.
pamirsau daug kam svarbiausia - "kiek traukia" - 7 begiu, 700 ratai 40kmh truputi pries veja pavyko, daugiau nelinkes i saves zalojima, bet dar galima buvo spausti.
visas elektroukis
dar pamastymui - bagazine - ne pati idealiausia vieta didesnei baterijai, prie didesniu greiciu truputi "stumia" is galo stabdant ir nori uzmest.