REGISTRUOTIS »
Gudis rašė:Sveiki, siandien vairavau BMW 330 d. 2003 m. 150 kw. 410 Nm. Ziauriai patiko. Valdymas , stabdziai , dizainas ir visa kita. Bet neisivaizduoju ka darysiu ziema su galiniu vienu varomu ratu. Nors ir yra traukos kontrole. Gal kas vazinejat ? pasidalinkit patirtim. Pas mane kiemai nevalyti. Provezos. Galvoju 330 XD pirkt mechanine greiciu deze. Kokios sanaudos ? ar pastoviai abu tiltai veikia ? Ar tik prabuksavus isijungia priekinis tiltas ?
Gudis rašė:Joo... sako BMW keturiais varomais nekas. genda ir dalys brangios. Gal kas zinot 330 d. purkstuku resursa ? Gal net zvakiu resursas numatytas?
Modesto333 rašė:Resuras tikrai yra paskaiciuotas ir ne vien purkstuku, bet kazin ar BMW tai atskleis? Teko matyti po 800k pravaziavusiu- varyklis kaip laikrodukas. Daugiau demesio reiktu skirti i bendra stovi masynos.Siai dienai jei reiktu dar karta pirkti masyna uz tokia pinigu suma- tai tik BMW. Kita medalio puse, kad normalu 530d. uz normalia kaina labai sunku rasti- nebent be navarotu.
zvalgas rašė:nepyk laisve bet tu tiksliai nezinai ar tas variklis buvo tvarkytas ar ne, jei po tiek km vaziuotu ir nieko nebutu pas mus i dirbtuves jie neuzsuktu
MindaugasMc rašė:Biudžetas ~12 000Lt. Asmeniškai aš linkstu prie Toyota Corolla bet jos blin ~15 000lt kainuoja.
MindaugasMc rašė:Kaip cia pasakius reikia optimaliai geriausiu metu geros mašinos už tokia kaina va taip va