+- +-

Nuorodos



+-Narystė

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Varžybos


REGISTRUOTIS 
»

  

+-Statistika

Members
Total Members: 1313
Latest: Himchistka_hzPr
New This Month: 6
New This Week: 6
New Today: 6
Stats
Total Posts: 182067
Total Topics: 5331
Most Online Today: 177
Most Online Ever: 566
(2023.01.14-11:40:47)
Users Online
Members: 0
Guests: 157
Total: 157

Autorius Tema: Automobilio Chip Tuning  (Skaityta 4095 kartus)

DJdepo

  • Orinukas
  • Sr. Member
  • *
  • Įrašai: 356
  • Karma: +4/-1
    • Žiūrėti profilį
Automobilio Chip Tuning
« Įrašytas: 2015.03.31-19:43:48 »
Sveiki, gal kas patys uzsiimat automobiliu chipavimu arba galetumet parekomenduot gera,patikima meistra?  :)

Phantom-

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 664
  • Karma: +1/-0
  • HFT
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015.03.31-22:00:08 »
Pats nebandziau turbinti savo karietos (nors visai noreciau pabandyti), bet citroen ir peugeot forumuose labai daug geru atsiliepimu apie meistra Taurius. Jei nepatingesi, ten nuejes nesunkiai susirasi kontaktus  ;)
CZ 200, Umarex 850 PCP [azn]

DeividoX

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 3294
  • Karma: +7/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015.04.01-00:01:48 »
Mašina kokia????
Ir kodėl taikliausias šuvis būna "nutrauktas" :)
FWB 300s, optikėlė NS N 8-32X60

jawistas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1670
  • Karma: +14/-0
  • Klaipėda/Kaunas
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015.04.01-00:10:44 »
Jei 66kw tai nesiūlyčiau kelti daugiau 1.4bar, plius jei tai kasdieninis automobilis - tuo labiau. Kita vertus, tikrai nėra būtina išleisti kuro normos ir slėgio vožtuvo sureguliavimui 200e - man sėkmingai pasiteisino šių darbų atlikimas už 70e (250Lt). Na žinoma, nebent tu nori išsiaiškinti kiek arklių buvo prieš tai ir kiek pridarė poto - nori sukt ant stendo, bet tada mašina privalo būti IDEALIAM stovyje, jei nori išspausti maximuma. Bet aš asmeniškai manau, geriau tuos 200e investuot į naujus tepalus, kokybiškus filtrus, egr išmetimą (optional), įsiurbimo kolektoriaus valymą (arba statyt išvis nuo pasato) ir šiaip mašinai pakeisti tai kas būtina, kad būtų tvarkinga. Nes kad ir kiek tu ten čipuosi (jei nekeisi purkštukų, siurblio plundžerio, turbinos ir sankabos, intercoolerio) vis tiek tvarkingas rimtas atmosferikas padės tave iki 100kmh, o po to nutols kaip nuo stovinčio, nes tas TDI Nm laiko labai siauram rpm diapazone, reikia dažnai keist pavaras, kai benzas atmosferikas 1pavara - 60, antra 120, trečia 170 ir 4 vos ne dugnas ir Nm laikosi visada ilgiau nuo ~4k rpm iki ~8 priklausomai kokia mašina, o TDI maximalus nuo 1900rmp iki 3k max (K17 slėginė turba), nes virš 3k ir 1.4bar kaip ir užtektų, bet naudos realios nelabai yra, variklis nebekvėpuoja normaliai. Tada reikia kelti slėgį ir vėl visa dainelė iš naujo, per mažas intercooleris, sankaba pradės nusukinėt, guoliai, granatos, važiuoklės sailentblockai visi, nors 66kw sankaba laiko daugiau nei 81kw t.y 300AG  :azn: Na čia tiesiog palyginimas, nes perėjau pats tą ir dabar turiu su kuo palyginti.

Bet vėlgi, kaip kalbėjau pradžioj, jei tai kasdieninis automobilis, tai nuo gamyklinių 0,9bar pakėlus iki 1,2 - 1,4bar labai smagu tikrai, dingsta tas baleikiškumas, pasijaučia variklio gyvumas, sąnaudos viskas ok, jei nespaudinėji ten dugnais tai tikrai mažensės net pasidaro negu prieš čipavimą. Nors ir spaudinėjant nebūna didelės gal kokiais maximum 1,5l/100km  didesnės. Kas įdomu klausk, pravažinėjau (normaliai pravažinėjau, o ne dulkinau) 1.9 turbintą 1,5metų :)
Login: jawistas
Password: satsiwaj
Sunku nepamėgint?
Iž38

tapkinis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1410
  • Karma: +17/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015.04.01-00:49:16 »
Benai, juk net nepasakė, koks automobilis... ;)
Aš nuo 2009m iki dabar vadeliojau chipuotą 66kw 1Z VAG variklį (audi b4 1,9tdi 92m). Programavimas atliktas Vimotoj su matavimu ant stendo :) automobilio atsisakiau ne dėl variklio... Patį, beje, vežiau kažkada su ta bulka :) tai kaip ir žinai, kaip aš važinėjau... variklis vis dar gyvas. Man traukos kaip ir užteko jo... :) žinoma, po programavimo. Prieš tai buvo lavonas konkretus :)

Realiai, jeigu yra patvirtinta, kad tam konkrečiam modeliui sankaba gerai laiko - aš už programavimą. Gaila, dabartiniam mano automobiliui prognozės nekokios - negalėsiu programuoti variklio kompiuterio, teks tenkintis gamykliniu galingumu... ;)
Artūras Morgana, 2015 09 13: "Siandien airguneriai su dideliu liudesiu pranesa, kad is musu tarpo pasitrauke UZKIETEJES SPYRUOKLISTAS. Geras zmogus buvo, spyga taukuota"

Dainius K.

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1064
  • Karma: +2/-0
  • aš nepiktas
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2015.04.01-08:33:11 »
aš tiuningavau opel zafyrą, (opel klubo forume meistras rcl123), sumokėjau kaip anais laikais tikrai nedaug, tuo pačiu išjungėm EGR. Pamatavo parametrus prieš, tada kažką paprogramavo ir po pusdienio užsukus įrašė naujus. Per du metus dar nieko nesulaužiau, aišku galia kelta su protu.
QB79 7,4J

DJdepo

  • Orinukas
  • Sr. Member
  • *
  • Įrašai: 356
  • Karma: +4/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2015.04.01-10:13:34 »
Golf 4 1.9 TDI 81kw, nauja sankaba,smagratis,turbina  ;D Tik greičiu dėže barskanti

Elastic

  • Svečias
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2015.04.01-20:19:53 »
tdi 81kw buvau uzputes 1,6 bar.is pradziu turbina uzsiputinedavo pati save,prie tam tikru apsuku isvis nustodavo dirbti.sumazinus iki 1,2 bar jau ir trauka gera buvo ir variklio darbas patiko.deja neilgai-sugedo/susidevejo viskas kas galejo po kapotu.teko parduot,nes net purkstukus uzkiso kuro siurblio drozlem.

jawistas

  • Hero Member
  • *****
  • Įrašai: 1670
  • Karma: +14/-0
  • Klaipėda/Kaunas
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilio Chip Tuning
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2015.04.04-19:16:19 »
Tvarkingo golfo 81kw net nematau prasmės tunint, nes jie tikrai gerai traukia, jokiu cipavimų ten nereikia, jei viskas tvarkoje eina jie žvėriškai, tai paprastesnis variantas turbūt tiesiog pagalvot apie sekančia mašiną. 66kw bukokas, ten jau gali atsirasti noras kažką burti (kaip kad man) ir man pasiteisino tikrai. Bet draugas turėjo "ekskliuzyvinį" 3 golfą 81kw 1998m pilna oda webasto telefonai bla bla, autostradoj išėjus 200km/h ten laaaaabai laaaabai lengvai susirinkdavo. Pačipavo - pasidarė nebemalonu važiuot, nes jau tiesiog tapke užmini ir nusuka ratus, nu agresijos labai daug. Pastatė atgal ant originalios programos - vėl puikiai važžiavo, trauka super ir nusprendėm kad nebereik čipuot, arba jeigu jau labai nori tai minimaliai paturbini "dėl savęs".

Nes jei tau ten dėžė barškanti, sinchronai nuėję tai tu 150HP per tą dėžę kai praleisi nieko iš jos neliks, sankabą irgi greitai išmals, nors ir plaukiojanti. Nu kaip ir sakiau prieš tai, tokiems projektams mašina turi būti idealiam techniniam stovy.
Login: jawistas
Password: satsiwaj
Sunku nepamėgint?
Iž38

 

+-Naujausi įrašai

Beeman P-17 5,5 mm by Evaldas
2024.05.04-15:16:09

Lietuvos FT ir HFT šaudymo į lauko taikinius varžybos(treniruočių formatu)bal.28 by SergoT
2024.05.01-18:42:08

Optikos pirkimas iš JAV by Mazylis
2024.04.20-22:29:08

Tolimatis Leica CRF 2400 by xatabyc
2024.04.20-13:37:09

Chronografas by xatabyc
2024.04.20-13:30:26

Europos HFT čempionatas, 6-8 September 2024 / Hungary / Debrecen by Aidas
2024.04.16-22:16:19

Varžybos Lenkijoje by Andzhejka
2024.04.12-23:39:27

Gamo CFX.4,5mm.PARDUOTAS by valakas
2024.04.12-19:56:29

Ieškau laikiklio 35mm diametro by Darenas
2024.04.09-09:25:47

Šaudykla Kaišiadoryse by www.vaidodazasvydis.lt
2024.04.07-19:00:50

Powered by EzPortal