REGISTRUOTIS »
pirkėjas grąžina daiktą pardavėjui, o tik paskui pardavėjas gali sau aiškintis kiek tik nori su gamintoju. Bet į šį santykį nėra ko kišti pirkėją.
Citata iš: Audrius 2016.04.04-09:22:15pirkėjas grąžina daiktą pardavėjui, o tik paskui pardavėjas gali sau aiškintis kiek tik nori su gamintoju. Bet į šį santykį nėra ko kišti pirkėją.Kaip suprast nėra ko kišti pirkėją? Tai gal jis ta daiktą sugadino. pradžioj gi reik nustatyti priežastį. Aišku yra prekės kur kokybė aiški ir tiekėjas nesigilindamas i priežastis keičia, nes ir pats žino kokia kaka parduoda. čia kiap su tais pakrovėjais už 2eur, Man net jų gražint nereikėdavo, parašau kas pusmetį ataskaitą tiekėjui kiek yra sugedusių ir jis iškart atsiunčia tą kiekį o sugedusius maloniai paprašo sunaikint. Nusiperku Ferarri ir po dviejų metu gražinu pardavėjui, nes kažko kebulas perlūžo pusiau ir airbagai iššovė, o jis ten paskui tegu aiškinasi su ferarri gamykla.....
Trumpiau tariant - klasikinis lietuviško "viarslinyko" požiūris: "Dėjau, dedu ir dėsiu visas pastangas ANT jūsų problemos"...
tiesiog kartoja savo tiradą, kad telefonas geras..., kad jų pelnas labai mažas, kokie jie vargšai....
Citata iš: Audrius 2016.04.04-16:52:58 tiesiog kartoja savo tiradą, kad telefonas geras..., kad jų pelnas labai mažas, kokie jie vargšai....Pakrovėjas už 3€ yra viena, o telefonas už 150€ jau visai kas kita. Jei direktorius verkia apie savo pelną, tai tokiai kontorai tikrai laikas užsidaryti. Neprofesionalu.....žemas lygis, kodėl Tave tai turi dominti ? Aš negadinciau sau nervų ir jau senai būčiau išsiuntęs raštus vartotojam.O dėl prekių iš Kinijos, tai vienas momentas, kai jie siunčia čia pat iš gamintojo, o kita, kai uzsiperka tarpininkas Lietuvoje ir brokuotos prekės pakeitimas yra l komplikuotas, kadangi tai realiai turi daryti savo sąskaita. Be to dar yra masto ekonomika, tas kinas parduoda tiek, kad jam apsimoka ir pakeist ir pinigus grąžinti, jei pirkėjas pvz. negavo prekės. Pasidomekit kas baigia visą EU supirkt, arba kuri šalis nuperka daugiausiai prabangos prekių
Jau pradžioje rašiau - į vart teisių aps tarnybą kreipiausi ir pralaimėjau, nes ką sako verslininkas yra tiesa, o ką aš- ne. Padaviau ieškinį į teismą, būtinai parašysiu, kuo baigsis, bet ne greitai..
Liova: kas yra flagmanas aš žinau. Klausiau dėl Cyanogen.